Nekromanti Efterlyses: Telefonförsäljare kallad t/ förhör

Mr White

Veteran
Joined
10 May 2001
Messages
126
Location
Göteborg
Efterlyser en mp3/film där en snubbe har spelat in när han blir uppringd av en telefonförsäljare. Han utger sig för att vara en polis som undersöker mordet på "sig själv" och börjar förhöra telefonförsäljaren om dennes koppling till den "avlidne". Är ganska säker på att det var härifrån filen länkades en gång i tiden men flera SÖK = nothing. Någon som vet vad jag pratar om?
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Är ganska säker på att det var härifrån filen länkades en gång i tiden men flera SÖK = nothing
Well, jag tänkte länka till den. Tror till och med att jag började skriva på ett inlägg men sedan lade ner det. Så du kan ha snappat upp mina tankevågor.

Detta måste vi testa! Vi gör så här: Jag pekar på en av mina kroppsdelar, och kanaliserar mina tankar till kroppskontakten. Aum.... Å så försöker du fånga upp mina tankevågor, varpå du borde känna en kittling i kroppsdelen jag tänker på.

Rätt svar är:

<table><tr><th><font size="-1">Spoiler below:</font></th></tr><tr><td bgcolor="#DDDDDD">nästippen</font></td></tr></table>

Funkade det?

/och ja, ringningen är hur bra som helst.
 

Mr White

Veteran
Joined
10 May 2001
Messages
126
Location
Göteborg
Versionen jag hörde första gången var längre och hade inte de där jobbiga radiopratarnas skratt pålagt. Någon som lyckas hitta den?

Nästippen? Kroppsdelen som "kom" till mig var mer ekivok. Synd.
 
G

Guest

Guest
Heheheh... Tokbra... Har redan riggat min mick till telefonen. Aldrig tidigare har jag önskat att telefonförsäljare ska ringa hem
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,605
Heheheh... Tokbra... Har redan riggat min mick till telefonen. Aldrig tidigare har jag önskat att telefonförsäljare ska ringa hem
Ett litet tips, utge dig inte för att vara polis, det är rätt så fi dong att göra det om man inte är det.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Hahaaa !
Skulle ju bli lätt kofundrad om jag råkade ut för en sådan grej.. Minst sagt.

/ Johan K, som egentlgien borde packa upp...
 
Top