Nekromanti Efter sista inlägg?

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Det är möjligt ja, men inte för den enskilde användaren, utan det blir i så fall för alla. Personligen tycker jag funktionen är ganska onödig, dessutom ogillar jag att inlägg flyttar på sig, då det bara försvårar möjligheten att hitta dem igen.

Gardener har dock påpekat att det är vad vi i redaktionen tycker, vad säger ni användare? Vill ni ha inläggen presenterade efter senaste inlägg (dvs om någon svarar det inlägg som ligger längst ner flyttas det högst upp)?

/Azagthoth
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Inläggen skall stanna kvar på samma ställe som de var tidigare.

/Seinet - Konservativ
 

Sir Foilan

Hero
Joined
18 May 2000
Messages
805
Location
Södertälje
". Personligen tycker jag funktionen är ganska onödig, dessutom ogillar jag att inlägg flyttar på sig, då det bara försvårar möjligheten att hitta dem igen."

Din personliga åsikt för medhåll från min sida.

/Sir Foilan - konservativ oxå han

Tomorrow is a good day to die!
 

kragghack

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
219
Location
Umeå
Gör inte så att de nya inläggen kommer överst. Blir bara jobbigt när man letar efter de diskussioner som man är intresserade av.

/Anders
 

Emil

Hero
Joined
20 May 2000
Messages
1,321
Location
Malmö, Sweden
Det verkar inte som jag fick medhåll /images/icons/smile.gif...

Kan hålla med om att det är bra att saker man letar efter finns där man vet att de ska finnas, men är det inte bättre att onödiga inlägg försvinner och att stora diskussioner ligger kvar på "första sidan" än som det är nu att allting flyttas neråt när ett nytt inlägg kommer... eller?

/Emil
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Det finns viss poäng ja, men ändå ser jag flyttandet på inlägg som oerhört irriterande. Vill man inte missa några aktiva trådar är det bara att öka antalet inlägg per sida.

/Azagthoth
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Som jag sa tidigare så håller jag med Azagthoth, men det kanske bara vi som är inskränkta och rädda för nymodigheter? Hoppas inte det, men det skulle ju kunna funka om man vant sig. Fast jag tror inte det. =P

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

Emil

Hero
Joined
20 May 2000
Messages
1,321
Location
Malmö, Sweden
Inte mig, men det kvittar. Forumet är bra som det är just nu, även om jag tycker det som jag föreslog skulle göra forumet till detta ultimata, men... men...Man kan väl nöja sig med det näst bästa...

/Emil
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Oroa dig inte, detta system utvecklas med en rasande fart och jag har för mig att man i en kommande version kommer kunna välja hur man vill ha detta själv, istället för att man måste ställa in det för hela forumet. Så håll ut.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 
Top