Ah ok, tack. Det hade ju varit bra att kunna EDITERA även äldre inläggDen försvinner över tid. Och i Sverige säger vi redigera.![]()
Ah ok, tack. Det hade ju varit bra att kunna EDITERA även äldre inlägg![]()
Det håller jag med om. För mig hade jag velat lägga upp en uppdaterad version av mitt äventyr i tävlingen om ettbladsscenarion och det hade ju varit lättare att uppdatera mitt redan skrivna inlägg med den aktuella versionen av äventyret än att posta ett helt nytt inlägg. Men håller helt med om att det inte finns så stor nytta i att ändra i inlägg som är flera år gamla.Håller med! Men tänker att det också varit konstigt numera när forumet också inkluderar uråldriga inlägg, om någon går tillbaka och petar i sånt som skrevs för 20 år sedan. Så det behövs nog en "redigeras bäst före" i alla fall.
Aha, de har fått fason på det nu!I "Köp och sälj" kan man redigera sitt startinlägg.
Tja... om de raderade inläggen nu innebär att överiga inlägg i tråden blir helt utan sammanhang så har nu personen som raderade sina inlägg potentiellt invaliderat ganska många andra personers nedlagda tid och engagemang.Varför är det ett problem att inlägg raderas?
Tja, de relevanta bitarna citerar en hel del folk, så man förlorar ändå inte innehåll.Tja... om de raderade inläggen nu innebär att överiga inlägg i tråden blir helt utan sammanhang så har nu personen som raderade sina inlägg potentiellt invaliderat ganska många andra personers nedlagda tid och engagemang.
Om man svarar direkt till en specifik person ja, men ibland skriver man ju ett allmänt inlägg som dock baseras på vad som skrivits i tidigare inlägg.Tja, de relevanta bitarna citerar en hel del folk, så man förlorar ändå inte innehåll.