Nekromanti Dungeons & Dragons-trailern är ute!

Johan Berggren

Veteran
Joined
27 Sep 2000
Messages
35
Location
Umeå
Nu är den här! Den officiella trailern till Dungeons&Dragons-filmen! Glöm ångestskapande familjedramer, i jul kan du njuta av en riktig fantasyrulle med fagra jungfrur, listiga tjuvar, maktgalna magiker, dvärgiga dvärgar, riktigt onda ondingar och självklart en jävla massa drakar. Se trailern på: www.seednd.com
 

Staffan

Myrmidon
Joined
7 Jun 2000
Messages
4,228
Location
Lund
Tja, fast den lär ju inte korsa Atlanten innan jul... hoppas bara den överhuvud taget får premiär här.

/Staffan
"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather
 

Blasphemy

Swashbuckler
Joined
4 Jul 2000
Messages
2,369
Location
Göteborg
Re: Tänkte inte på det (nt)

Nu har jag sett Trailern.. och jag blev lite besviken faktiskt.,,, Inte för att jag hade så stora förväntningar men ändå..
Dataeffekterna såg lite väl datorspelslika ut. Och den unga drottningen ser ut att vara direkt rippad från "Star Wars ep 1". Fast det är väl en film för lite äldre barn.. 12-15 eller så.. Fast det är klart att man skall se den när den kommer till Sverige,..

Profeten från Norr
 

Staffan

Myrmidon
Joined
7 Jun 2000
Messages
4,228
Location
Lund
Re: Tänkte inte på det (nt)

Den unga drottningen i fråga spelas av Thora Birch, även känd från American Beauty (där hon spelar Kevin Spaceys dotter). Hon gjorde i alla fall bra ifrån sig i den filmen...

/Staffan
"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather
 

Erik Brickman

Veteran
Joined
13 Oct 2000
Messages
138
Location
Örebro, Sverige.
Ursäkta franskan, men D&D är sån gigantisk dynga i RPG-världen, så vi får hoppas att filmen förhöjer innehållet något. Nej, tacka vet jag BRP!

Signing off. D.
 
Top