DungeonMorph - någon som har testat?

zonk

muterad
Joined
10 Jan 2016
Messages
3,122
Sjukt coola, men jag undrar om jag inte hellre bara plockat grejer online? Fast väldigt taktilt o trevligt med tärningar iofs. Och de är ju "almost 1 inch" stora så de borde inte vara alltför otydliga hoppas man...
 

clarence redd

FrostByte Books
Joined
23 May 2014
Messages
1,526
Location
Göteborg
Nu såg jag att de finns som kort också (6x6 cm). Det löser problemet med otydligheten. Men som du säger så finns det ju många bra kartor och generatorer på nätet. Men det är coolt att bygga saker tillsammans runt bordet.
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,816
Jäkligt coolt!
Tror dock det faller på att man inte sparar kartan, om man gör en större dungeon dvs där man fortsätter slå fram nya rum. För då måste man ju använda redan använda tärningar typ.
”Vi går tillbaka till den där korsningen”
”Ööööh”
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,816
Hur köper man dem? Hittar inget på sidan (är på telefon, kanske inte är anpassat)
 

clarence redd

FrostByte Books
Joined
23 May 2014
Messages
1,526
Location
Göteborg
Hur köper man dem? Hittar inget på sidan (är på telefon, kanske inte är anpassat)
Jag klickade på länken @Froste postade, skrollade ner en bit och klickade på DungeonMorphs. Där finns både tärningar och kort. Om du köper får du gärna rapportera tillbaka.

För stora dungeons får man köpa fler tärningar : ) Men kortlekarna innehåller 90 kort tror jag. Det räcker kanske ett tag.
 
Top