Nekromanti Dungeon of Doom söker spelledare till LinCon …

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,875
Location
Stockholm


På grund av olyckliga omständigheter saknas ett antal sadistiska spelledare till Fenix’ populära arrangemang Dungeon of Doom under LinCon.

Så kan vi ju inte ha det!

Därför erbjuder vi er, kära medforumiter, denna unika möjlighet att stympa och slakta ett stort antal rollpersoner under konventets alla dagar.

Det som krävs är hyfsat ingående kännedom om reglerna Dungeons & Dragons 3.5.

I gengäld får ni (förutom utlopp för alla tänkbara aggressioner) LinCons sedvanliga spelledarersättning: delar av eller hela inträdesavgiften tillbaka (beroende på hur många pass som spelleds), mat, t-shirt och LinCon-mugg (med tillhörande gratis te eller kaffe under konventet)*. Utöver detta givetvis Fenix-redaktionens och Dungeon of Doom-gängets eviga tacksamhet.

Vad är då Dungeon of Doom egentligen?

Det är ett drop-in-arrangemang som löper under hela konventet. Spelarna får färdiga rollpersoner och ska försöka ta sig så långt in i ett extremt jobbigt grottsystem det bara går. Spelledarens jobb är givetvis att hindra dem. Noggrannare information kan fås av den av våra Dungeon of Doom-veteranspelledare som kommer att finnas på plats.

Låter det här som något för dig?

Kontakta då Anders och Tove Gillbring på fenix@speltidningen.se.

Jag ber om ursäkt för korspostningen, men eftersom det är så ont om tid är det av yttersta vikt att så många som möjligt ser detta inlägg.

<font size="1">* Jag är inte helt hundra på det här med ersättningen och jag kan inte kolla just nu för LinCons webbplats är nere – men det brukar vara nåt i den stilen.</font size>
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Haha, Stockholmspojkarna ska åka till Hultsfred och dricka punköl och ragga på popbrudar! :gremgrin:

Eh, on a more serious note: Sign me up. Både min hotmail och Gmail har mått ovanligt konstigt på sistone, särskilt från denna datorn. Ska se om jag inte kan få iväg ett mejl också, via nån annan.
 
Top