Varulv Dumma mig - Anmälan

Martin3

”Ulv”
Joined
7 Sep 2020
Messages
970
Efter Grus misslyckade försök med att stjäla månen har han länge funderat ut en ny plan. De ena planerna efter de andra har fått skrotas. Dr Nefario vill att han ska stjäla något. Tjejerna tycker att han ska bli god, om han inte kan stjäla en enhörning förstås. Tyvärr har hans jakt på enhörningar bara resulterat i en mycket hög interneträkning. Banken vill att han gör något ännu större än förra gången.
Efter många långa nätters research kommer han till slut fram till det. Som vanligt gör han en fantastisk show av det.
Han håller på spänningen. Han samlar alla sina minioner, Dr. Nefario, de tre systrarna. Han förklarar hur hans enorma geni har lyckats komma fram till något alldeles extra. Månen var för enkelt. Han ska nu med hjälp av sina minioner stjäla... *trumvirvel* Niburu, planeten som kommer krocka med jorden och förinta alla levande varelser. Tjejerna blir lyckliga eftersom han kommer göra någonting bra, Dr Nefario är lycklig eftersom han ska stjäla nånting. Banken (som är med på videolänk på grund av Covid) ser det som ett utmärkt tillfälle att kunna utpressa hela jordens befolkning vid samma tillfälle. Minionerna jublar! Eller nästan alla minioner jublar. Några minioner tycker Grus plan är alldeles för godhjärtad och bestämmer sig för att hjälpas åt att gömma utrustningen Gru behöver för att utföra uppdraget. Kommer de lyckas eller kommer Gru kunna utföra sin största plan... *vänta på dramatiskt rätt tillfälle*... NÅGONSIN!

Dags att anmäla sig till 2022:s första varulvsspel! Anmälan är öppen från och med nu och stänger Tisdagen den 11:e Januari kl: 10. Målet är att starta igång spelet morgonen den 12:e Januari.

Det kommer vara ett vaniljspel med en liten twist.
 
Last edited:

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Det ligger lite dåligt i tiden för mig, tyvärr. Januari är lite av en upptagen månad i år
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,530
Skönt att det ligger röster på andra, då kan jag ju droppa att jag kommer ha långa intervall mellan aktivitet.
Vill få det sagt så jag inte anklagas för lågflygning jämfört med förra gången då jag stod för 40% av inläggen trots att jag åkte ut runda 2.
 
Top