Andy
Vila i frid
Hej alla ni som spelar Saga. Vad skulle du vilja se för modull, artikel, blogginlägg eller annat material till Saga?
Vill du se en artikel om mynt och betalningsmedel i Arcaria i Fenix, en tryckt modull om vapen, krigare och stridstekniker, en gratis-pdf på webben om dvärgar eller något helt annat?
Kom med idéer och förslag. Vad vill du helst se för material framöver?
Det finns saker på gång. Äventyr i Marksland (Alliansen del 2), Calanor-modull (har påtalats tidigare) och SL-skärm (kommer snart! enligt Tomas).
Kom igen och tyck till.
Vill du se en artikel om mynt och betalningsmedel i Arcaria i Fenix, en tryckt modull om vapen, krigare och stridstekniker, en gratis-pdf på webben om dvärgar eller något helt annat?
Kom med idéer och förslag. Vad vill du helst se för material framöver?
Det finns saker på gång. Äventyr i Marksland (Alliansen del 2), Calanor-modull (har påtalats tidigare) och SL-skärm (kommer snart! enligt Tomas).
Kom igen och tyck till.

)
. Jo visst finns det plottar, jag var nog väldigt oklar i det jag eftersökte. Missförstå mig rätt nu, jag var mer ute efter plottar i det mindre formatet. Plottar är möjligvis fel ord, låt oss kalla det småhintar om vardagliga, i alla fall inte världsomvälvande saker, saker typ rykten eller lösa trådar. Ta exemplet i beskrivningen av staden Selinor så är platserna ganska sakligt beskrivna, detta är verkligen inget fel, men personligen skulle jag velat sett lite mer av småhintarna. Å andra sidan kan en driftig SL skapa allt sånt själv och då få det precis som han vill.