Tja. det är ju offisielt krig mellan jargien och drunok, bara att jargien "inte" har tid. så jag undrar om man är i drunoks huvudstad (kommer inte ihåg namnet) hur arga skulle drunokerna bli om man slaktade några jargier?
cirka så arga som folk hade blivit om någon gick och slaktade danskar i en stad i sydsverige under Gustav Vasas tid.
Alltså så får du rättsligt efterspel (typ hängning om det är fler än en du dödar) men jargien bryr sig nog inte om det inte är ambassadören eller någon annan diplomat du dödar.
men åhh vad jobbigt, dom borde nästan bli glada. fast i det här fallet som var det så att jag nog skulle ha blivit häng jag dödade trots allt typ 20jargier (jag och min grupp patrioter) som sedan flydde ut i skogen! Tack ska du ha. Bye
Spelledaren bestämmer allt. Är denne ovanligt dålig kanske man hyllas om man dödar kungen. Är denne bra så får man dödsstraff. Allt beror på SL!
Spelledaren got the power!
Om ni inte läst på sid.11 i Eon 2 så hoppas jag att ni läst
Neotech`s regler... 1.) [color:\\"#FF00FF\\"] Spelledaren har alltid rätt.. [/color] 2.) [color:\\"#FF00FF\\"] Om det skulle visa sig att spelledaren inte har rätt så gäller regel #1 [/color]
De är mina favoritregler
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.