Nekromanti Drakens Tand #3 finns ute!

tdh

Swordsman
Joined
15 Jun 2000
Messages
450
Location
Stockholm
Bättre sent än aldrig... Den tredje draktanden finns ute nu, prenumeranterna har fått den sedan en vecka tillbaka liksom alla som beställt lösnummer. Även de flesta återförsäljare skall ha tidningen nu (om de inte slarvat med sina beställningar vill säga!).

Läs mer om Drakens Tand #3 på hemsidan: www.drakenstand.nu
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,599
Location
Helsingborg
Tja... Det var lite roligt att läsa "Osthem - Finns snart i butik!" på en reklamsida och att det står i Riotmindsinfon "Osthem /.../ är lämnad till tryckeriet. Däremot vågar man inte spika ett datum än."

Jag vet inte hur det är med de andra rollspelsföretagen då jag inte har koll på deras utgivning..

/[color:\\"green\\"]Han[/color] som även tycker det är lite tunnt med material men det kommer säkert ändra sig i framtiden
 

tdh

Swordsman
Joined
15 Jun 2000
Messages
450
Location
Stockholm
Så är det med trycktider tyvärr! [ant]

Det kan bli lite tokigt då. Även om "snart i butik" och "inget datum är spikat" inte nödvändigtvis motsäger varandra.
 

Mattis

Swordsman
Joined
23 Feb 2002
Messages
508
Location
Uppsala
Re: Så är det med trycktider tyvärr! [ant]

Speciellt då jag hade haft boken i nästan en månad då jag fick tidningen.
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
När kan man få besked om hur ens bidrag klarade sig i tävlingen? Jag vet i alla fall att jag inte har vunnit, även om det är en dålig tröst. :gremsmile:
 

tdh

Swordsman
Joined
15 Jun 2000
Messages
450
Location
Stockholm
Det kommer på hemsidan eller i #4, eller troligen både och. Just nu har vi fullt upp med att se till att vinnarbidraget kan komma med i #4. :gremsmile:
 
Top