Nekromanti Drakbilder

Magnus L

Hero
Joined
25 Dec 2000
Messages
1,042
Location
Göteborg
Håller med om det där..

Med lite tur så kanske NG säljer bilderna på Gothcon på samma sätt som dom gjorde med bilderna från V&N..
 

Totenklage

Veteran
Joined
23 May 2000
Messages
118
Location
Göteborg
Jag har redan sett ett gäng av bilderna till kommande Drakar och jag kan avslöja att de är supersnygga! Jag tror att de flesta kommer att bli mycket nöjda när boken väl kommit ut.
 

Perenna

Swordsman
Joined
5 Apr 2001
Messages
655
Location
Göteborg
Jag har redan sett ett gäng av bilderna till kommande Drakar och jag kan avslöja att de är supersnygga! Jag tror att de flesta kommer att bli mycket nöjda när boken väl kommit ut.

Aargh! ...och vi andra måste vänta till februari?

Med tanke på illustrationerna i 'Monster i Mundana', så tvivlar jag inte... Hur som helst vore det trevligt med smakprov :gremsmile:
Det har väl hänt förr, då Alf Svensson var ny, men fler smakprov skulle ju inte skada... Riotminds är ganska duktiga på sånt här :gremwink:
 
Joined
7 Dec 2001
Messages
1,052
Location
Stockholm
Håller med fullständigt!

Jag har redan sett ett gäng av bilderna till kommande Drakar och jag kan avslöja att de är supersnygga! Jag tror att de flesta kommer att bli mycket nöjda när boken väl kommit ut.
Jag har också fått mig lite smakprov och de ser mycket lovande ut. Kim har helt enkelt tagit mina idéer till bilder och gjort något vettigt av dem. Skall bli mycket spännande och se det slutgiltiga resultatet i boken sedan!

Ljusetsriddare - som är fylld av positiv förväntan
 
Top