DoD Drakar och Demoner. Uppvaknandet

Erebus

Veteran
Joined
7 Oct 2006
Messages
174
Är det någon som vet vart äventyret som skall komma med boken finns?
Köpte den i digital format och hittar inget om äventyret i boken alls, vet inte om det saknas eller om det bara är jag som är blind.
 

Erebus

Veteran
Joined
7 Oct 2006
Messages
174
Verkar som det saknas i den digitala versionen, iaf den jag har. 3 sista sidorna består av 2 sidor karta och baksidan med synopsis. Inget äventyr.
Känns som en miss av någon att det inte finns med, frågan är vart man ska vända sig för att få veta om det ska finnas med eller inte..
 

Badmojo

Old’s cool
Joined
21 Sep 2011
Messages
1,875
Location
Marjura

Erebus

Veteran
Joined
7 Oct 2006
Messages
174

zo0ok

Rollspelsamatör
Joined
13 Sep 2020
Messages
2,613
Jag köpte och läste den igår. Jag hade inte så mycket förväntningar: ung målgrupp, introduktion till spelvärlden, fokus på Dimmornas dal och introduktion till rollspel (kind of). Jag förväntade mig och hoppades på något som var lättläst snarare än stor litteratur, men ändå välskrivet.

Jag är i allt väsentligt nöjd och imponerad, det var underhållande läsning, och det kändes lätt att fortsätta läsa kapitel efter kapitel.

Jag tycker boken fungerar som introduktion till genren för den som är helt obekant med DoD, och för oss som varit i genren sedan länge så tycker jag den fungerar som introduktion till Drakar och Demoners värld (så som den är i Fria Ligans DoD) utan att för den skull täcka hela Dimmornas dal,

Jag var lite förvånad att den fysiska boken inte var tillgänglig samtidigt som den digitala. Jag hade inte ens tänkt köpa den digitala, men nu blev det så. Och jag fick inte något äventyr med, jag heller (från Bokus).
 

Girighet

Warrior
Joined
22 Oct 2015
Messages
270
Ni som köpte boken digitalt och inte fick med något äventyr, har ni fått äventyret nu? Hur gick ni till väga för att få det i så fall?
 
Top