Nekromanti Drakar och Demoner i Stockholm

Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Är det någon som känner för att spela DoD i Stockholm? Antingen vara SL eller vara med i ett par kampanjer (ett low-fantasy, ett high-fantasy). Då är det bara att svara på den här annonsen!
 
Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Det bli lite olika, mest antagligen inne i stan eller också i Vallentuna, beroende på vad som passar folket bäst. Härnäst spelar vi i tantolunden i Stockholm på lördagen den 12:e. Jag kan kontaktas på beyram@norrgarden.se ( Säg att du är stearn så vet jag ve, det är...)
 
G

Guest

Guest
Tjenare tjenare, vi är några rollspelare som bor på söder runt tanto.
vi karnse skulle vara intreserade utav att spela med er vi är 19+1T4 år gamla du kan väl höra av dig inan du spelar nu på Lördag så karnse jag kunde komma förbi Tantogården ty jag bor där och vi kunde snacka litte !!
 
G

Guest

Guest
Det låter bra, jag ringer lördag !
Ska försöka komma förbi, tajt med tid...
Mitt tel är 0739686274.
 

Elder Girov

Swordsman
Joined
29 Apr 2001
Messages
547
Location
Zinkensdamm, sthlm
Hehe...

Vad sjukt att lämna ut sitt mob.nr. på nätet! Vill du ha en stalker, eller?

[color:red]Girov ser dig och han är inte nöjd...</font color=red>/images/icons/wink.gif
 
G

Guest

Guest
Re: Hehe...Ha ha ......

Därför kan jag lämna ut mitt mob. nr och inte du !

1: Till skilnad från dig så har jag en firma telefon ergo telefon numret är inte mitt.

2: Till skilnad från dig läger jag mig inte ner och spelar död om det blir bråk, utan jag stryper dom eller gör något annat otrevligt jag.

3: Tillskilnad från dig som har svan hals, tunna handleder och komvexst bröst, så har jag fysiska förutsätningar för att göra åvanstående.

4: Till skilnad från dig är jag en trevlig kille och ingen vill säckert ringa och vara störande.

5: Till skilnad från dig som bara är på forumet för att få en "balare" titel genom att gjöra så många inläg som möjligt. Så skriver jag av en uppricktig andledning nämligen att uttbyta åsikter och skappa kontakt.

Va re nå mer du ville eller ???

Doedinan säger: - Don´t fuck when you don´t wana now !
 
G

Guest

Guest
Sorry, han inte ringa eller komma förbi stog i dörren i kväll mycket bråk och annat meck, hör av mig i morgon.
Ps Varför går man ut på krogen för att slås ???Ds
 
Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Det är lugnt, det blir så ibland. Men det är väldigt ballt, hela spelargruppen totalt kan bli uppemot tio med dig om alla kan, vilket är perfekt, då det oftast inte är alla som kan , så det blir väl i varje fall fem rätt ofta. Ha det!
 
Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Det är lugnt

Det är lugnt, det blir så ibland. Men det är väldigt ballt, hela spelargruppen totalt kan bli uppemot tio med dig om alla kan, vilket är perfekt, då det oftast inte är alla som kan , så det blir väl i varje fall fem rätt ofta. Ha det!
 

Elder Girov

Swordsman
Joined
29 Apr 2001
Messages
547
Location
Zinkensdamm, sthlm
Ja, faktiskt!

Doedinan har ju dyslexi. Usch och fy för dig.

[color:red]Girov ser dig och han är inte nöjd...</font color=red>/images/icons/wink.gif
 

Elder Girov

Swordsman
Joined
29 Apr 2001
Messages
547
Location
Zinkensdamm, sthlm
Jaja, ta det lugnt nu...

...lille grisodlaren!

1. Firmatelefon, säger du? Jag har för mig att det är ett vanligt kontantkort (oftast utan pengar dessutom).

2. När ströp du senast någon?

3. Det finns många jag kan strypa.

4. Kanske vill folk ringa dig för att du är en sådan trevlig kille? Inte för att störa utan för att telefonkelas...

5. Jag ska inte sluta förrens jag är "Webbchef"! /images/icons/laugh.gif



[color:red]Girov ser dig och han är inte nöjd...</font color=red>/images/icons/wink.gif
 

Elder Girov

Swordsman
Joined
29 Apr 2001
Messages
547
Location
Zinkensdamm, sthlm
Ta det lugnt.

Doedinan är nog nöjd i illusionen att han en dag kommer att strypa dig. /images/icons/laugh.gif

[color:red]Girov ser dig och han är inte nöjd...</font color=red>/images/icons/wink.gif
 
Top