Nekromanti Drakar och Demoner auktion.

Vindhand

Myrmidon
dyrt?

Är det jag som är helt out of touch eller är priserna litet höga? Tusen spänn i utroppspris för DoD 4.0?

Johan K

Gammal & dryg
Re: dyrt?

Håller helt med dig !! Det där var lite väl saftigt !!!
Max 600 spänn.

[color:purple]Alea Jacta Est !</font color=purple>

Vindhand

Myrmidon
Håller med

DoD 4.0 är inte en särskilt gammalt... hade det varit ett komplett exemplar av DoD 1.0 hade jag fattat men...

1000 spänn är väl vad en sinkadus 1 skulle gå för och den är mycket sällsyntare.

Azagthoth

Myrmidon
Sinkadus 1

1000 spänn är väl vad en sinkadus 1 skulle gå för och den är mycket sällsyntare.

Nja, har för mig att Sinkadus 1 gick för den summan för ungefär åtta år sedan. Värdet borde ha stigit en bit till.

/Azagthoth

Johan K

Gammal & dryg

Det kanske stämmer. Fast jag skulle nog punga ut med denna summa för detta spel.

Ezping Orm

Hero
Re: dyrt

Jag uppskattar inte att du använder ordet "CP" på ett nedvärderande sätt. Jag såg ett program igår om en kille som var CP-skadad.. han hade det jävligt jobbigt.
Däremot så håller jag med dig helt angående de skyhöga priserna.

Ezping Orm<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Ezping Orm on 2000-09-17 15:15.</EM></FONT></P>

Azagthoth

Myrmidon

Varför i herrans namn då? Du kan hitta det betydligt billigare om du bara letar lite.

/Azagthoth

Nathan

Schattenmeister
Visst, men...

...du behöver ju inte köpa. Det är dyrt, men om någon har varit ute efter dessa grejer en stund kanske man tycker att det är värt det. Vad vet jag?

Summa summarum , tycker man att det är dyrt behöver man ju inte köpa. Fast det är lite absurt att Rollspelsantikviariet tar lägre priser.

N.

Johan K

Gammal & dryg

Det gör jag nog !

Azagthoth

Myrmidon
Re: Sinkadus 1

Och för ett par månader sedan lyckades jag få Sinkadus 1 för en tusenlapp på antikvariatet. Jag måste haft tur...

Tja, antikvariatet har en något skum prissättning tycker jag. Vissa produkter värderas för högt och vissa för lågt. Tror nog att Sinkadus 1 hade kunnat ge mer pengar än tusen kronor (om skicket är acceptabelt).

/Azagthoth