Nekromanti Drakar modulen?

Zippo

Veteran
Joined
1 Oct 2002
Messages
178
Location
Kristinehamn, Värmland
Än så länge så har jag sett att drakar kommer komma på neogames hemsida. Men det jag undrar är när den kommer komma. Borde inte neogames ha klurat ut det än eftersom de redan har tänkt ut ett ungefär datum för Monster, Vapenmästare och Sjöfarare & Pirater. Åtminstone borde vell ha tänkt ut ett ungefärt datum för Drakar också, eller? :gremconfused:
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Nepp. För killen som skriver den har inte sagt något datum ännu. Så de har ingen aning alls. Den enda som kan tänkas ha en susning är författaren, vilket torde vara Krille, och han har viktigare saker för sig (Västmark, Skymningshem och Misslor :gremwink:).


Storuggla, väntar på Västmark
 

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Joined
12 Dec 2001
Messages
3,026
Location
Uppsala
Men borde inte Neo...

Borde inte Neogames ge drakarmodulen till någon annan att skriva då?
Eller skulle det göra Krille för kinkig för CJS bästa ? :gremwink:

/Naug
 

avatarex

Helmgast
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,218
Location
Göteborg
Re: Men borde inte Neo...

Vissa delar skrivs av LjusetsRiddare om jag inte minns fel. Men delarna om de 'äkta' drakarna författas av Krille. Och det har tatt sin lilla tid att få ut ett eget rollspl (Västmark 3).
 

avatarex

Helmgast
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,218
Location
Göteborg
Krille står utanför 'daglönare' [OT]

Då han har varit med att skapa Eon, samt har skrivit mycket redan, lägg därtill att han sköter Eonforumet. Och är 'guru'.
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Re: Krille står utanför 'daglönare' [OT]

"hindrad det att man är daglönare?"

Jupp. Jag har ingen större lust att jobba full tid för Neogames om inte Neo betalar mig en vettig månadslön som jag kan leva på och därmed kan säga upp mig från mitt nuvarande jobb. Och eftersom det inte kommer att ske så får Neogames helt enkelt stå ut med att jag jobbar när jag kan.

För övrigt funderar jag på att släppa över Drakar helt på Ljusets riddare. Som kanske har märkts tidigare så har jag tröttnat på Eon.
 

Klon

Hero
Joined
1 Aug 2000
Messages
1,424
Location
Sverige, Örebro
Re: Krille står utanför 'daglönare' [OT]

är väl förståligt...
skulle tröttnat långt tidigare än vid det här laget.
 

Mutant

Warrior
Joined
3 Oct 2000
Messages
209
Re: Krille står utanför 'daglönare' [OT]

Tröttnat på EON?
Inte helt kan jag tänka mej.. vore trist med en moderator
som skiter i allt som skrivs o bara spärrar det som inte ska vara här, dont you agree?
 

Klon

Hero
Joined
1 Aug 2000
Messages
1,424
Location
Sverige, Örebro
Re: Krille står utanför 'daglönare' [OT]

Agree...
men så tror jag inte att Krille skiter i det som skrivs, utan bara inte skriver mer grejjer (moduler) till Eon.
Fast misslor måste han ju gör klart, tycker jag helt klart!
 
Top