Nekromanti dragon magazine

Solmyr

Veteran
Joined
7 Jul 2001
Messages
2
Hallå. Är det nån som prenumererar på dragon magazine från WOTC direkt? Jag funderar på att börja men jag vet inte riktigt hur jag ska göra. I DMG så fanns det 3 lappar där bak man kunde skicka in men jag undrar vilken av dem man ska skicka in, den där det står inside the UK eller den andra. Vad betyder cheque enclosed?
 
G

Guest

Guest
Re: De är ganska dyra på det

En varning här! Jag beställde en prenumeration av Dungeon från Flammans Spel (Vet inte om de finns kvar) betalade för 6 nr och fick mitt första nummer. Allt var frid och fröjd tills det var dags för nummer 2 som jag aldrig fick. En månad efter det att andra tidningen kom ut så ringde jag upp dom och undrade hur det stod till med min prenumeration (jag hade ju betalat för 6nr) det skulle kolla upp det och förklarade att de bytt till ett nytt datasystem (bla bla). Och jag blev nöjd och väntade ytterligare två månader utan något svar. Då likt en normal person så ringer man igen och denna gång säger de att de inte alls har någon prenumeration, jag blir mäkta irriterad och föreläser för dom. Samma svar som förra gången (de skall kolla upp det). Ytterligare två månader går utan svar innan jag ringer igen. Fortfarande utan att de har någon prenumeration registrerad hos sig. Denna gång blir man mäkta förbannad och ber dem ¤#&#¤%&#&¤.

Gissa om man blir mäkta förvånad när tidningen kommer i brevlådan 2 1/2 ÅR!!! efter mitt senaste samtal med ett brev där de ber om ursäkt för förseningen. Bättre sent än aldrig :)
 

Solmyr

Veteran
Joined
7 Jul 2001
Messages
2
Re: De är ganska dyra på det

Oki. Jag har iaf mailat Sfbok och frågat. Tack för alla svar!
 
Top