Nekromanti DraCon

Maggan

Swordsman
Joined
7 Feb 2001
Messages
746
Location
Ekshärad i Värmland
Vart i Sverige kommer denna händelse troligtvis att utspela sig??? Finns det nån liten föraning?

->>Magnus<<-

"If i´ll ever meet you, i´ll control alt delete you..."
 

userfriendly

Warrior
Joined
3 Dec 2000
Messages
321
»Spelförlaget RiotMinds planerar att arrangera ett renodlat Drakar och Demoner-konvent 27-29 juli i Kalmar. Förutom att man kan träffa personerna bakom den sjätte utgåvan av spelet blir det en officiell DoD-turnering, föreläsning om spelvärlden Trudvang och förhandsinfomation om kommande produkter. Den så kallade spelarmappen släpps prelimiärt i samband med konventet.

Mer information kommer inom kort på RiotMinds egen hemsida (se länk till vänster).«

Om du håller till på rollspel.nu-forumet, varför inte läsa nyheterna på rollspel.nu?
 

Maggan

Swordsman
Joined
7 Feb 2001
Messages
746
Location
Ekshärad i Värmland
Aaah! OK, har missat det... Kollade bara RiotMinds hemsida, och där fann jag inget...

->>Magnus<<-

"If i´ll ever meet you, i´ll control alt delete you..."
 
Joined
15 Mar 2001
Messages
158
Location
Örebro
Varför i Kalmar? *snyft* En lång resa för de flesta av oss. Ifall det är ok med Riotminds kan jag uppehålla min lägenhet för ändamålet, 24 kvm lyx.

[color:blue]De ödmjuka skola ärva jorden, men de brutala kommer bli härskare över universum</font color=blue>
 

Punger

Hero
Joined
9 Nov 2000
Messages
1,413
Location
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Färdväg

Jo för visas av oss är det ju lite väl långt bort. Om man som jag bor i de djupa skogarna i värmland så blir det en bit bort. Men men, det kanske inte spelar någon större roll egentligen för tidsschemat är ändå så packat!

Lite tid, lite pengar och inget körkort! Bläää!

Punger for President!
<A HREF="http://www.punger.cjb.net" target="_new">http://www.punger.cjb.net</A>
 

SoC

Veteran
Joined
30 Apr 2001
Messages
158
Location
stockholm swe
Kalmar!! fan va dåligt jag som bor i stockholm och bara är 13 år kommer inte långt /images/icons/mad.gif.

SoC


kraften kanske vinner i inre styrka men ingen överlever ett två hands svärd i huvudet hehehe.
 

ceralion

Veteran
Joined
13 Mar 2001
Messages
52
Location
Piteå
Typiskt,,,

Punger har samma problem som mig själva (och en hög bekanta till mig) - DraCon ligger alldeles för långt bort för att man ska kunna prioritera det. Bor själv i Norrbotten... har tidigare efterlyst om det finns intresse hos folk att fixa nåt liknande längre norrut?

Tyvärr, gott folk. Ha de kul på DraCon!

ceralion

// carpe noxem - fånga natten //
 

userfriendly

Warrior
Joined
3 Dec 2000
Messages
321
Re: Typiskt,,,

Själv bor jag i Ångermanland, så det är också en bra bit.. men åkte jag ner till Göteborg för Gothcon kan jag nog pallra mig till Kalmar också...
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,981
Location
Linköping
Kalmar!! fan va dåligt jag som bor i stockholm och bara är 13 år kommer inte långt

Går direkttåg Stockholm-Kalmar och tillbaka så transport är inga problem. Men dina föräldrar kanske inte låter dig åka...

//[color:red]Feuflux
"Frågan är inte vad jag kan göra för dom, det är vad dom kan göra för mig."</font color=red>
 

Dr_hof

Veteran
Joined
26 Apr 2001
Messages
42
Location
Nässjö, Sverige
Smålänning

Bor I nässjö, vilket ger en en liten fördel...
Inte speciellt långt till kalmar.
Men va fan gnäller alla om? Bara ta närmsta tåg och dra.
Tid skaffar man sig.

/"Come! Come! To Mordor I will take you"
 

Maggan

Swordsman
Joined
7 Feb 2001
Messages
746
Location
Ekshärad i Värmland
Om inte annat...

...så borde det väll gå att någon annordnar nått liknande mer centralt i sverige. Fast eftersom det är ett avlängt land blir det ju långt att åka för dom långt norr eller söderut istället... /images/icons/frown.gif

->>Magnus<<-

"If i´ll ever meet you, i´ll control alt delete you..."
 

SoC

Veteran
Joined
30 Apr 2001
Messages
158
Location
stockholm swe
Jo det gör dom nog jag åker mycket tåg.

SoC


kraften kanske vinner i inre styrka men ingen överlever ett två hands svärd i huvudet hehehe.
 

Alexander B

Veteran
Joined
7 Apr 2001
Messages
95
Location
Hällingsjö, Västergötlands län
Tåg tåg tåg......

Fan!!
Småland.. kalmar av alla ställen... Nä, det här får man göra någonting åt... Hehe...
Bor i Gbg...
En fråga till alla tåg sjuka personer:
Hur mycket kostar 1 enkel tur-retur Kalmar - Göteborg???

Undrar bara hur mycket man måste slita ihop för att få ett hygglig summa pengar.


Alex
- Webmaster for: http://alex.the3dstudio.com/index(2).html
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Re: Tåg tåg tåg......

pucko. du kan inte beställa en enkel tur-returbiljett...! antingen enkel resa (dvs en biljett - en resa) eller tur-returbiljett (en biljett - två resor, fram och tillbaka..) de går på mellan 250:- och 400:- beroende på ålder osv.. jag åker juh på ungdomsrabatt och då blev notan 275:- till GbG..har man Csn-kort blir det ännu billigare, fast jag är lite ugn för högskola...=)
Vi ces på DraCon!
Fogge - En kalmarbo, HAHAAAA

Jag vet att jag har rätt!
 

Sårias

Veteran
Joined
22 Mar 2001
Messages
144
Location
Eskilstuna
Så vitt jag har förstått det rätt så, Pluggar dom flesta av skaparna av DoD6 nere i Kalmar så dom har det nära osv...Och för den delen. För min del kan dom lägga det uppe i kiruna...Jag skulle nog hitta dit iallafall. (en sann DoD-älskare går om så behövs) Tur för mig att jag har snälla föräldrar som för hoppningsvis tänker dela med sig av sina pengar. I annat fall får man väll ta en inlines semester eller nått liknande cykel går tydligen också bra har jag hört men jag föredrar nog tåg...

Sårias Halvalv:
Biter inte min klinga eller morgonstjärna biter INGET!
 

BoGGiT

Veteran
Joined
13 Oct 2000
Messages
81
Location
uppsala
Men herr President!

Det är väl klart att ers höghet skall infinna sig på DraCon? Låtom ej mina förhoppningar på att en dag få träffa eder gå i spillo!
 

Maggan

Swordsman
Joined
7 Feb 2001
Messages
746
Location
Ekshärad i Värmland
Vi från Värmland...

...kanske kommer på en gemensam grej. Det brukar bli så när man bor som man gör.../images/icons/wink.gif

->>Magnus<<-

"If i´ll ever meet you, i´ll control alt delete you..."
 
Top