Jovars...och mina drömmar brukar snart flippa ur.
...Längst ner vid scenen hade någon byggt en Willys-butik...

Jovars...och mina drömmar brukar snart flippa ur.
...Längst ner vid scenen hade någon byggt en Willys-butik...
Inatt drömde jag att Eloso Förlag skulle göra ett rollspel baserat på Lars von Triers spökserie Riket. Av någon anledning blev jag kontaktad som frilans för att skriva spelet, men jag fick skrivkramp och dagen innan deadline hade jag inte fått ner ett enda ord![]()
Ja, visst hade det kunnat bli ett bra spel! Man löser ockulta mysterier på Rigshospitalet och stöter på en massa knäppa karaktärer! Mysterier och skräck blandat med sjuk humor. Och väljer man att spela en svensk rollperson är denne såklart per automatik orimligt hatisk mot DanmarkJag hade köpt det spelet! Fuck, kan typ Eloso eller Fria Ligan eller någon inte ge mig en stor vacker Riket bok? För det hade jag faktiskt velat ha en sådan där onödigt designad bok för![]()
Jag är övertygad om att det här är ytterligare en pusselbit i det hemliga projektet @krank, @Mekanurg och @clarence redd jobbar med!Ja, visst hade det kunnat bli ett bra spel! Man löser ockulta mysterier på Rigshospitalet och stöter på en massa knäppa karaktärer! Mysterier och skräck blandat med sjuk humor. Och väljer man att spela en svensk rollperson är denne såklart per automatik orimligt hatisk mot Danmark![]()
Inatt drömde jag att vi på forumet (kommer ihåg att det var bland annat @Genesis @afUttermark @Gabrielle de Bourg och @Lemur men det var säkert fler) tillsammans gjorde ett rollspel baserat på Fem myror är fler än fyra elefanter.