Nekromanti doomtrooper

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
någon här som spelat eller spelar doomtrooper?

började med detta i 5-6 och slutade i 7 eller så nu så har jag fått nyu tänding då det finns andra i klassen som gör detta vilket är kul, det enda som är så jobbigt är att det itne finns några kort att köpa, MEN här i gbg kan man köpa norska kort :gremwink: för fem spänn paketet, vi har fått rabatt, vilket gör att man får många trevliga nya kort... (synd bara att det bara finns 2:nd Ed, och Inquistion)

//Netfeed, som inte riktigt fått till den Mishima lek han vill
 

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
go eller?

jag kör en krigare, vart på man lägger på kamazaki, självmordsuppdrag och det där kortet som gör att man blir av med sin personlighet och man får vinstpoäng heter någor i stil med snipergevär eller så

jag vinner på två omgångar, kan till och med vinna på första om jag har ett "du får en ny omgång" och utan att attackera en enda gång

//Netfeed, som har bäst doomtrooper lek mishima och imperial
 

AHTF

Veteran
Joined
27 Dec 2002
Messages
39
Location
Linköping, Åkersberga
Det var det som var/är felet med doomtrooper. Det finns en del kort som är ogenomtänkta. Biojätte med truppminor och självmorsuppdrag ger samma effekt. Du vinner direkt.
 

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
jo jag vet, men vad skall man göra. jag får itne köra med mina ki-krafter vilket jag måste för att kunna vinna mot brödraskaper
4 av oss 6 som spelar kör brödraskapet

tsss

//Netfeed, som känner att forumet är lite segt just nu
 
Top