Nekromanti Dom nya inställningarna.......

Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Hallå där!

Jag vet inte om det är dom nya inställningarna som spökar, eller om jag måste ändra inställningarna på min webbläsare eller vad det nu kan vara, men det blir konstigt ibland när jag går in på vissa sidor på www.rollspel.nu. Det som händer är en viss bit av sidan blir fel och ser konstig ut, och ungefär ut som när cache-memoriet inte har uppdaterats, dvs det blir vissa grafiska detaljer som blir fel och vita rutor på vissa delar av skärmen. Är det här dom nya inställningarnas fel, och i så fall hur ska jag göra för att få bort det? Konstigheterna förvinner när man rullar upp/ner och sen tillbaka till samma ställe. Tror inte att jag har samma problem på andra webbsidor än www.rollspel.nu. Problemet har dykt upp sen två dagar tillbaka.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Händer mig åxå.

Jo, det händer mig åxå. Fast inte varie gång, utan de bara poppar upp sporadiskt nån gång i veckan.
 
Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Re: Händer mig åxå.

Just nu händer det ganska ofta. Typ några gånger om dan. Och det är bara sen två dagar sen som det är såhär. Jag har kollat med ett anti-virus program om det är ett virus som angiper grafiken, och det är det inte. Det måste nästan vara inställningarna.
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Det kan bero på att det har blivit strul med webbservern som gör att den inte alltid leverarar sidorna komplett. Jag vet inte riktigt vad detta beror på, eller om det du nämner har med det att göra, men jag ska försöka fixa det.
 
Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Jo det låter som om du har identifierat rätt problem. Idag är allt som det ska av någon anledning. Missstänker att du har rättat till vad som var fel! Tack!
 
Top