Nekromanti Dogma-utmaning 2013 - Tema: Kall SF - Kompendium

Tony.Meijer

Ärketeknomantiker
Joined
14 Sep 2009
Messages
1,887
Location
Uppsala
Hej,
så var dogma-utmaningen 2013 klar, med inte mindre än 8 stycken brillianta inlägg (även om jag vet att många uppskattade Robert Jonssons inlägg så kunde detta tyvärr inte tas med av copyright orsaker).

En speciell tumme upp går till Max Raven som gav inte mindre än två stycken spel och StreetBushido som ninjade ihop ett inlägg på mindre än 24 timmar (denne fick reda på tävlingen dagen innan den avslutades).

Oavsätt så är kompendiet här, läs, fröjdas och delta därefter i nästa utmaningen som du kan hitta här.
 

Tony.Meijer

Ärketeknomantiker
Joined
14 Sep 2009
Messages
1,887
Location
Uppsala
God45 said:
Varför kom inte mitt bidrag med?
Ehh, jag kan tyvärr inte hitta ditt bidrag i tråden God45, kan du reposta pdf:en så lägger jag in den på momangen.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,484
Tony.M.Meijer said:
God45 said:
Varför kom inte mitt bidrag med?
Ehh, jag kan tyvärr inte hitta ditt bidrag i tråden God45, kan du reposta pdf:en så lägger jag in den på momangen.
Ah, jag bara postade den i ett inlägg eftersom min dator vägrade skapa en pdf :gremfrown:

Här är inlägget: Länk
 

Tony.Meijer

Ärketeknomantiker
Joined
14 Sep 2009
Messages
1,887
Location
Uppsala
God45 said:
Ah, jag bara postade den i ett inlägg eftersom min dator vägrade skapa en pdf :gremfrown:

Här är inlägget: Länk
Ahh, fast jag kommer inte att typsätta texten åt dig. Du kan kanske skapa en pdf via google docs? :gremsmile:
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,484
Jag vet inte hur man gör och när jag försökte låste sig datorn. Kan du inte bara Ctrl+c/ctrl+v:a in det i en pdf? Det behöver inte vara snyggt eller så.
 

Tony.Meijer

Ärketeknomantiker
Joined
14 Sep 2009
Messages
1,887
Location
Uppsala
God45 said:
Jag vet inte hur man gör och när jag försökte låste sig datorn. Kan du inte bara Ctrl+c/ctrl+v:a in det i en pdf? Det behöver inte vara snyggt eller så.
Det är fixat nu, samma fil.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,484
Tony.M.Meijer said:
God45 said:
Det bästa sättet att tacka mig är att vara med i nästa utmaning också :gremwink:
Klart :gremsmile: Jag har en ide jag filar på och ett resolutions system som jag velat testa ett tag nu :gremlaugh:
 
Top