Okej. Bara att inse att det inte riktigt finns tid till detta, och att böckerna därför kommer till bättre nytta hos ngn annan. Säljer därför Världsomseglare-pledgen från Kickstartern. Nyskick (signerad boxinsida). Ereb Altor: Kopparhavet (box med två böcker), Ereb Altor: Världsboken (inbunden).
Vad ingår?
Tre världs-, spelar- och äventyrsböcker (Ereb Altor: Världsboken, Ereb Altor: Hjältar från Kopparhavet och Ereb Altor: Kopparhavskrönikan).
Tre kartor (karta över Ereb Altor, karta över Kopparhavet och en mystisk portolankarta)
En (signerad) box för Ereb Altor: Kopparhavet.
1237 SEK kostar det att köpa delarna separat, och jag tänkte mig 800 SEK. Helst upphämtning centralt Stockholm, men skickar om köparen står frakt.
Vad ingår?
Tre världs-, spelar- och äventyrsböcker (Ereb Altor: Världsboken, Ereb Altor: Hjältar från Kopparhavet och Ereb Altor: Kopparhavskrönikan).
Tre kartor (karta över Ereb Altor, karta över Kopparhavet och en mystisk portolankarta)
En (signerad) box för Ereb Altor: Kopparhavet.
1237 SEK kostar det att köpa delarna separat, och jag tänkte mig 800 SEK. Helst upphämtning centralt Stockholm, men skickar om köparen står frakt.