Nekromanti DoD trudvang (s hjältar och stigar)

Thedax

Veteran
Joined
30 Dec 2010
Messages
120
Hej! Vet någon var man kan få tag på Trudvangs hjältar och trudvangs stigar? Jag vet att de inte skapas längre men har någon sett dem på pdf eller att köpa eller rent utav säljer det?
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Tror att de ska finnas kvar i flera spelbutiker. De kanske är slutsålda i somliga, men jag gissar på att det ändå finns kvar en hel del.

Har ont om tid nu så jag hinner inte länka. Jag föreslår dock att du kollar Mantikora, Collectors Point, Gamers Vault Osv.

Kort sagt, leta på varenda spelwebshop du kan finna. Jag hade hänvisat till vårt fina länkregister om det inte vore för att det tyvärr inte går att nå, nu under de aktuella ombyggnationerna.

... Riotmindsminds spel finns förövrigt inte som PDF och om du vill köpa dem av en privat säljare hänvisar jag dig till Köp- & Säljforumet. ... Sisst men inte minst bör jag nämna Tradera och Blocket.

P. S. Se till att använda tydligare trådrubriker i framtiden. Ett tips. :gremsmile: D. S.
 

Thedax

Veteran
Joined
30 Dec 2010
Messages
120
Det verkar vara en "expansion", men tack för länken! Kul att se hur många online rollspelssidor det finns :gremsmile:
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Thedax said:
Det verkar vara en "expansion", men tack för länken! Kul att se hur många online rollspelssidor det finns :gremsmile:
Ja, grundböckerna heter Trudvangs stigar och Trudvangs hjältar. Trudvangs äventyrare är en modul, eller vad man ska kalla det.
 

Botulf

Rage Paladin
Joined
25 Dec 2008
Messages
1,209
solvebring said:
Trudvangs äventyrare är en modul, eller vad man ska kalla det.
Materialet som de inte lyckades klämma in i grundböckerna?
 

roboman

Veteran
Joined
18 Nov 2006
Messages
159
Location
Motala, bor i Stockholm
Schtajner said:
Materialet som de inte lyckades klämma in i grundböckerna?
Det beror på hur man vill se det, med wrnu-ögon eller vanliga. Ja, det är material som inte finns i grundböckerna (såklart). Nej, det är inte material som utelämnats bara för att kränga en till bok.
Den innehåller tex hjälteregler och ännu mer fördjupningar, specifika för folkslag mm. Jag har inte mer än ögnat i boken så tydligare kan jag inte beskriva den. Jag är i alla fall glad att den infon inte finns med i grundböckerna. Det är sista prio om man vill hålla spelet enkelt, men en kul grej för den som verkligen vill få ut mer.
 

Botulf

Rage Paladin
Joined
25 Dec 2008
Messages
1,209
Tror inte boken var avsedd för att vara en ripoff så men det var hur jag kände när jag läste den. Alltså överpris sett till sidantalet och mest grejer som egentligen borde ha varit med från början i grundboxen med några extra sidor. Boken kostade ju samma som själva grundboxen kostade på RM´s butik när jag köpte den.
 
Top