Nekromanti DOD sida!

tobbetl

Veteran
Joined
2 Dec 2000
Messages
80
Location
sthlm, sverige
Jag vet att detta inte är ett "reklam"forum men om jag inte ska skriva det här så vet jag inte var jag ska skriva det eller om det över huvudtaget är ett nödvändigt inlägg.
Sak samma. Nu är det så att jag har uppdaterat Snaad`s DoD och isammband med det så kommer det snart nytt matrial.
Änn så länge så finns det inte så mycket på sidan men det kommer.

<A HREF="http://dodtrudvang.homestead.com/index2.html" target="_new">http://dodtrudvang.homestead.com/index2.html</A>




<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by tobbetl on 2001-02-04 13:13.</EM></FONT></P>
 

Edgar

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
273
Location
Göteborg, Sverige
Hmm, jag tyckte att det tog lite väl lång tid att ladda sidan...

//Edgar - surfr omkring på ett 64 modem (ja, jag använder ena linan på ett ISDN)
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,558
Location
Helsingborg
Var är hemsidereklam mer passande än här? Visserligen, det får inte gå till överdrift.

Sidan tog inte <EM>för</EM> lång tid att ladda men det var lite disorienterat. Jag såg att du inte gjort sidan själv, utan i ett program (fusk!). Själv använder jag både N4.5 och IE5 i 1024×768 och bifogar lite två bilder så du kan se hur det ser ut för mig.

Gör sidan med tabeller istället för layers, det finns nämligen en standard för IE och en för N..

/[color:green]Han</font color=green> som inte fått <EM>sin</EM> DoD-sida riktigt snygg och inte lagt upp den bara därför
 

neuter

Swordsman
Joined
4 Dec 2000
Messages
451
Location
Valhalla
Den övre bilden var ju tuff. Fast den var mer Sci-Fi än DoD v6.

"Soylent Green is people!"
 

Hygglo

Veteran
Joined
27 Nov 2000
Messages
162
Location
Lund, skåne
Vad fan är Snaad för något? n/t

Ja, vad fan är en Snaad för något?

Drakar och Demoner - Fantasy när den är som bäst
/images/icons/cool.gif
 

Hygglo

Veteran
Joined
27 Nov 2000
Messages
162
Location
Lund, skåne
Jag såg att du inte gjort sidan själv, utan i ett program (fusk!).

Jo, jag håller absolut med, dessutom är sidan ganska rörig.. du borde hålla mer koll på strecken, kanske ta en lite behagligare färg på sidan och ändra logosen, logon är lite som sagt för mycket sci-fi för att passa på en DoD-sida... Och en slutgiltig sak, din poll! Det finns mycket snyggare polls än den! Alltså sånna som du får redigera själv! Kolla www.bratta.com för coola scripts och D-html-stuff! Tack för mej (OBS! Detta var "konstruktiv kritik" som folk kallar det, alltså inget personangrep eller liknande)!

Drakar och Demoner - Fantasy när den är som bäst
/images/icons/cool.gif
 

tobbetl

Veteran
Joined
2 Dec 2000
Messages
80
Location
sthlm, sverige
Nu har jag fixat det!

/tobbe

<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by tobbetl on 2001-02-07 14:25.</EM></FONT></P>
 
Top