Nekromanti DoD Jubileumsutgåvan

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Storuggla said:
Antagligen så, men nu frågade jag Lekbergs...


Storuggla, av rent dietära skäl
Jo, men jag tänkte mest att kan en FLGS ta förbeställningar borde en annan också kunna göra det. :gremsmile:
 

Andy

Vila i frid
Joined
4 May 2001
Messages
1,403
Location
Ågesta, Stockholm
Storuggla said:
Antagligen så, men nu frågade jag Lekbergs...


Storuggla, av rent dietära skäl
Nej, föhandsbokningen är inte upp på Lekberg's än (och inte i Riotminds egna shop heller vad jag vet).

Men jag hojtar till när den är det.
 

Mr.Walker

Warrior
Joined
13 Nov 2005
Messages
203
Håller med om att liggande format är opraktiskt, men det är jävligt snyggt och jag kan knappt vänta längre på att få sätta tänderna i den "ultimata drakar och demoner trudvang boken?".
 

Jimmy

The One Ringkvist
Joined
23 Jul 2000
Messages
640
Location
.
Andy said:
yokohomo said:
Jag hoppas att de skrotar det senaste systemet och satsar på DoD6/expert i stället. Drakar ska spelas med BRP system. Ju enklare desto bättre!
Det kommer de inte att göra. Dom kommer att kör med dom reglerna som finns online (och ungefär samma som var i Trudvang-boxen).

Jag gillar alla regler, oavsett sort!
Kul att du är positiv - till allt!

Så snart jag får en tumme upp på en fråga till Magnus på Riot, trycker jag på publicera, och i den artikeln bekräftar Magnus en del av det som skett den senaste veckan, i bilder och kommentarer kring format etc..


 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Köpt/förhandsbokat! Du säger till på något vis när den finns att hämta, eller hur? :gremsmile:


Storuggla, vis är vist
 

Andy

Vila i frid
Joined
4 May 2001
Messages
1,403
Location
Ågesta, Stockholm
Storuggla said:
Köpt/förhandsbokat! Du säger till på något vis när den finns att hämta, eller hur? :gremsmile:


Storuggla, vis är vist
Ja, du kommer att få ett mail när det finns att hämta i butiken. Tack för beställningen! Magnus, Åke och Anders på Lekberg's blir jätteglada.

/Andy
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,571
Location
Rissne
Andy said:
Hej,

nu går det att förhandsbeställa

Drakar och Demoner Rollspelet

och

Drakar och Demoner Trudvang

hos

www.lekbergs.se

Välkomna!

Hurrrm. Dålig timing, såhär mitt i månaden.

Får väl se om det finns några kvar kring den 26:e.
 

yokowermland

Warrior
Joined
27 Dec 2003
Messages
238
Location
Wermland
köpt och beställt.

Najs ser fram emot böckerna nu. Kommer kanske inte tok spela Trudvang då jag just lanserat min egna fantasy värld men ändå. Sveriges största och bästa fantasy lir måste man ha i sin hylla.
 

Dharkos

Veteran
Joined
14 Feb 2010
Messages
35
Location
Göteborg
Köpt och beställt.

Kanske äntligen att ta en titt på Trudvang. Jag som envist hållt mig kvar i Ereb alla år...
 

Paxen

Veteran
Joined
11 Jan 2011
Messages
91
Mazel Tov!

Beställt...

Ska bli roligt att se vad Riotminds lyckats koka ihop.
 

Hubarth

Veteran
Joined
10 Apr 2012
Messages
131
Location
Gbg
Beställde från Riotminds hemsida för några veckor sedan och fick 16/10 besked om att böckerna var på väg men inget har hänt. Får heller inget svar när man mejlar RM. Finns böckerna inte att leverera än tro eller är det RM som muppar sig?
 

Zvikte

Veteran
Joined
17 Nov 2007
Messages
49
Böckerna finns inte att leverera än, men jag har för mig att de skickats på tryck iallafall.

Så det blir nog till att vänta lite till!
 

Hubarth

Veteran
Joined
10 Apr 2012
Messages
131
Location
Gbg
Ok, lite knasigt att skriva att man skickar dom inom ett par dagar isf förvisso... :gremsmile:
 

Zvikte

Veteran
Joined
17 Nov 2007
Messages
49
Jo, men jag antar att det är nåt automatiserat. Jag fick också ett sånt mail.
 

Botulf

Rage Paladin
Joined
25 Dec 2008
Messages
1,209
Jag kommer nog i alla fall beställa ett ex av Trudvang boken. Någon som vet sista möjliga datum för förbeställning?
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Så då har jag också beställt, äntligen. Ska bli otroligt roligt och dreglande angenämt att få lägga vantarna på de här böckerna. =)

/solvebring som har haft jordens måste-ha-ångest fram till nu.
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Nu har de äntligen börjat leverera (paketera för att skicka)! Inga fler förseningar. :gremsmile:
Finns en liten på deras hemsida och Facebook.
 
Top