Nekromanti DoD gruppporträtt

DanielSchenström

Swashbuckler
Joined
10 Dec 2000
Messages
3,309
Location
Enköping
Re: Vilka är dom ?

Nu är min lägenhet kaosteorin i miniformat och jag kunde inte hitta mer än följande info om personerna:

Mannen i stor grådaskig rustning: Nemalon, en paladin som om jag minns rätt hade förlorat hela sin familj. Största dåd; dra en stor träbåt över en bit is.

Mannen med det stora svärdet: Ard Tynsyl. Troligtvis krigare. Största dåd; att vara den enda med blod på sig som inte slaktades av gruppens då residente demonmagikers nyss framkallade demoner.

Magikern: Serafim. Gubbsjuk gammal magiker som efter hela konfluxen nu är en gubbsjuk gammal magiker som ser ung ut. Största dåd; överleva konfluxen.

Väpnaren: Namn okänt. Största dåd; överleva den riddare hon var väpnare åt.

Ankan: Okänt namn. Troligtvis krigare. Största dåd; att hålla sig vid liv ett bra tag trots stor käft och platta fötter.

Halvlingen: Okänt namn. Okänt yrke. Dåd?

Riddaren: Riddar Månros. Största dåd; gå ner i vattnet och drunkna efter SL anat att spelaren inte var engagerad nog.

Daniel "Warduke" Schenström
 

DanielSchenström

Swashbuckler
Joined
10 Dec 2000
Messages
3,309
Location
Enköping
Jag bor i Enköping (se min profile).

Just nu är jag upptagen med egna fanzine och arbeten till slutet av år 2002 men en enstaka bild kan jag klämma ur mig ifall det inte finns en deadline. Den som känner för det kan sno bilder från galleriet på min hemsida (också i profilen), det står längst ner på sidan nån rad om vad jag vill ha i gengäld. Om det är ett svenskat fanzine vore ett gratisex inte helt fel.

Daniel "Warduke" Schenström

SK Loke 15-år. SK Lokes Lunta 10 år.
 
Top