Helt OTROLIGT!!
Detta är tamigfaen otroligt!! Detta rantande om huruvida det ena spelet är bättre än det andra tar ju aldrig slut. Det är fantastiskt... Det har gått så långt på detta forumet att jag har börjat berätta om det för mina icke rollspelsinvigda vänner... vi har suttit länge och skrattat åt dessa otroligt barnsliga jämföranden mellan spelen... det är ju som sagt helt otroligt... Jag minns när jag var yngre och läste spindelmannen så var det ofta insändarbrev till redaktionen där tioåriga grabbar ställde frågor som: "om spindelmannen skulle möta hulken, vem skulle vinna då...?" ... detta forum börjar likna mer och mer detta fenomen...
"-Stålmannen är mycket coolare än Batman för att stålmannen har röntgensyn, så de så!!"
"-Nähä, Batman är ju mycket bättre för han är ju verklig ju, han har ju inga töntiga superförmågor eller så.. han är ju en person som skulle kunna finnas precis som Fantomen:"
"-Jamen hur kul är det med en vanlig person?? Man vill ju ha superförmågor ju!! Det spelar ju ingen roll om det är overkligt... det är ju bara på skoj, bara en serietidning."
...och debatten fortsätter och fortsätter.
I början tyckte jag det var riktigt jobbigt och undvek att läsa DoD forumet för att jag tyckte att det bara var apskaft som skrev där men nu börjar det bli riktigt intressant. Nu är det så många apskaft som skriver så mycket dynga att det börjar få motsatt effekt... det blir roligt. Som lyteskomik fast man skrattar åt andras dumhet istället för deras töntiga utseende...
Så snälla fortsätt debatten för min skull... fortsätt jämföra alla utgåvor av DoD och fortsätt använda alla "lysande" argument för era åsikter...
Humorn tar aldrig slut
"Was mich nicht umbringt, macht mich stärker!"
<Totenklage>