Nekromanti DoD 6 bort!

Mutant

Warrior
Joined
3 Oct 2000
Messages
209
Jag tycker inte att den här sidan skall vara så mycket DoD 6 utan vara som innan DoD 6 kom med mer inriktning på gammla DoD spelen som för övrigt är mycket bättre.

First i was blind, now i can see.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Tycker att alla DoD-utgivningar ska hållas undersamma tak. Annars så tror jag att det kommer att diskuteras samam sak på de olika forumerna.

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit !</font color=red>
 

Runde Rolf

Swordsman
Joined
9 Feb 2001
Messages
483
Location
Stockholm, Sverige
Och?

Du har givetvis rätt att tycka vad du vill men är det inte lite patetiskt att bara säga: "Hörrni grabbar nu skiter vi i spelet som ni har ägnat flertal timmar åt och 100 tals kronor till och så gör vi som vi gjorde förr i tiden."

Jag vill helst inte ha en till DoD6 vs Resten disskusion på det här forumet så jag tänker inte börja argumentera mot vad du tycker om att de äldre verisionerna är bättre men du kan väll inte mena att alla andra ska sluta snacka om DoD6 bara för att DU vill det?

OBS! Nu kanske jag har missförståt allt. Du kanske bara vill ha separata forum, i så fall ber jag om ursäkt!
"Rolf kommer före Sitor även i ordboken"<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Runde Rolf on 2001-03-08 18:45.</EM></FONT></P>
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Re: DoD 6 bort! = Nej

Drakar och Demoner-forumet här är officiellt forum för Drakar och Demoner, alla versioner. Men då företaget Riotminds äger rättigheterna och har gett tillståndet till officiellt forum, och de är de som har gjort version 6, är det den sista versionen som skall lämnas utför i detta forum.

Riddaren


Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,420
Det är väl fritt att diskutera vad man vill vare sig det är Gamla DoD eller DoD 6. Det är ju trots allt DoD forum.

--
Yassilus, the Savior
--
"And when this land is wasted, where will we go?"
 

Douggie

Warrior
Joined
16 Oct 2000
Messages
332
Location
Norrköping
Jag håller med. Om du inte vill ha DoD 6 diskussioner , läs inte de trådarna.

I am the Voice
I decide who lives
or Dies
 

Blaze^

Veteran
Joined
7 Jan 2001
Messages
57
Location
Uppsala
Alla har rätt till en åsikt...

...men är det inte tråkigt att vara så jäkla negativ. Gick precis igenom de senaste threadsen och såg att du gjort ett antal liknande inlägg...

Mens agitat molem.
- Vergilius, Aenis
 

Archer

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
1,999
Location
Mölltorp, Sverige
Du har rätt att ha din åsikt om DoD6, precis som alla DoD6 spelare har rätt att vara på detta forum. Forumet är ju trots allt till för ALLA DoD versioner. Gillar du det inte så förslår jag att du letar upp ett annat forum eller så finner du dig i att man diskuterar andra versioner än den du gillar.
Att splitta upp forumet till olika DoD forum för varje version tror jag inte skulle bli någon lyckad ide.


/Johan - Väktare av Rustningskammaren (Http://on.to/gemini)
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,420
Re: Alla har rätt till en åsikt...

Att vara negativ är inte alltid negativt. Det uppför diskussioner men denna diskussion var kanske en aning låg.

--
Yassilus, the Savior
--
"And when this land is wasted, where will we go?"
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
Re: DoD 6 bort! = Nej

"Drakar och Demoner-forumet här är officiellt forum för Drakar och Demoner, alla versioner. Men då företaget Riotminds äger rättigheterna och har gett tillståndet till officiellt forum, och de är de som har gjort version 6, är det den sista versionen som skall lämnas utför i detta forum."

Får inte ihop vad du menar skall DoD 6 inte diskuteras på det officiella forumet som Riotminds har gett tillstånd till. Antar att du menar tvärtom.

Tycker förövrigt att om Mutant inte gillar DoD 6 så behöver han inte läsa de inlägg som berör DoD 6 då det finns de som gillar det och vill diskutera det. Är det så att galocherna trots detta inte passar får väl han låta bli att använda rollspel.nus DoD-forum, det är ju ingen som tvingar honom att vara här.

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,521
Location
Helsingborg
Re: DoD 6 bort! = Nej

"<EM>...är det den sista versionen som skall lämnas utför i detta forum.'

Får inte ihop vad du menar skall DoD 6 inte diskuteras på det officiella forumet som Riotminds har gett tillstånd till. Antar att du menar tvärtom.</EM>"
Meningen ska nog se ut "är det den sista versionen som skall lämnas <EM>ut i </EM>detta forum".

/[color:green]Han</font color=green> som oftast inte heller brukar korrekturläsa sina inlägg
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Re: DoD 6 bort! = Nej

Det står som du tror att det bör står...däremot fattas två bokstäver i ett ord....nämligen att det skall stå utanför och inte utför.... Det vill säga, att DoD 6 är den sista version som skall uteslutas från att diskuteras i forumet.

Men som det är idah så gäller ju tillståndet alla versioner, men om det är någon som skall uteslutas så är det absolut inte DoD 6.

Riddaren


Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie
 
Joined
27 Nov 2000
Messages
936
Location
Vintergatan, Jorden, Europa, Norden, Sverige, Dala
GE ER, för i hel...

... FAN i Helvete vad alla tjatar om alla versioner av DoD. Detta är ett DoD forum, så låt alla prata om vilken version dom vill. Bara för att jag inte har spelat EDD (och kan därför inte säga hur det är spelmessigt) så kan väl inte jag gå ut och säga att:
-Va fan, nu snackar vi alla om DoD4 och DoD6, för det är dom två spelen jag gillar och oxå spelar. Så nu pratar vi om dom...

"Oderint dum metuant"
"Låt dom hata, bara de fruktar"
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,420
Re: Instämmer, det med att INTE dela... [NT]

Varför dela på nåt som är bra?

--
Yassilus, the Savior
--
"And when this land is wasted, where will we go?"
 

Mutant

Warrior
Joined
3 Oct 2000
Messages
209
Re: GE ER, för i hel...

DET JAG MENAR ÄR ATT DET STÅR INNAN MAN GÅR IN PÅ FORUMET ATT DET ÄR DOD6 FORUM MED RIOTMINDS osv. DU SER OCKSÅ LOGGON!! det var det jag menade

First i was blind, now i can see.
 
Top