Nekromanti DnD 5e grupp i Uppsala

holmaren

Veteran
Joined
9 Aug 2018
Messages
4
Hej!
Jag är relativt ny DnD 5e spelare som precis ska flytta till Uppsala för att plugga och vill gärna hitta en grupp att spela med!
Om nån har en grupp som gärna tar in en spelare eller som vet var man kan få tag på en, eller starta en ny, så säg gärna till.
Jag är 20 år och flyttar dit ca 17 aug.

Hoppas någon vet något!^^
 

illspecko

Veteran
Joined
25 Apr 2018
Messages
20
Är tyvärr inte Upsalabo längre, men om du planerar att bli nationsaktiv så är det en hel del aktiva spelgrupper på Västgöta nation vad jag vet, tror det är mest D&D som liras. Och vad kul att du ska plugga i Uppsala, det kommer bli grymt, älskar den staden! :D
 

Tomatalven

Hero
Joined
22 Sep 2012
Messages
1,175
Om dom inte kör 5e, hmu så kanske vi kan starta en! Det är allt för många som inte fattar att 5e är den objektivt bästa utgåvan >:)
 

holmaren

Veteran
Joined
9 Aug 2018
Messages
4
Tomatalven;n290785 said:
Om dom inte kör 5e, hmu så kanske vi kan starta en! Det är allt för många som inte fattar att 5e är den objektivt bästa utgåvan >:)

Åhå är det en Uppsalabo/studerande som talar? Är gärna med och startar en!! :D (Håller med, har inte spelat de andra men de verkar onödigt mycket rörigare :p)
 

holmaren

Veteran
Joined
9 Aug 2018
Messages
4
Lite sent svar kanske, men finns det något annat sätt vi kan kommunicera så kanske vi faktiskt kan fixa en? :D
 
Top