Nekromanti DnD 3e Stockholm

Zawoud

Veteran
Joined
16 Apr 2002
Messages
131
Location
Stockholm
Till sist har jag kapitulerat för mina lägre drifter och bestämt mig för att trappa upp mitt rollspelande. Söker därför nya kumpaner. Har hittills mest spelat DnD (1e, numera 3e) till och från i ett antal år.

Är intresserad av nya spelare att spelleda men kan också tänka mig att ansluta mig till en spelargrupp. Jag har passerat 30 och har en lite avslappnad inställning till spelet - ogillar anspråk på realism och regelrytteri, gillar humor och en hyfsad mix mellan social interaktion och hacka&slå.

Som GM är jag inte så ambitiös i världsbyggande, men bra på att skapa underliga NPCer. Vi har ett spel som går varannan vecka, och jag funderar på att försöka dra igång ytterligare ett. Nya spelare är välkomna, och jag hakar som sagt gärna själv på som spelare om det finns plats för en till någonstans.
 

Zawoud

Veteran
Joined
16 Apr 2002
Messages
131
Location
Stockholm
Re: Var, och vilka dagar? [NT]

Liljeholmen/Södermalm och helst vardagskvällar (söndagar också tänkbart) om inte någon har ett bättre förslag.
 

Cynik

Veteran
Joined
28 Apr 2002
Messages
44
Location
Stockholm
Min enda rollspelande kompis flyttade just till Norrland(!) så jag skulle gjärna hitta någon ny att spela med. Jag är 30 år och inte så förtjust i teaterspelande, föredrar våld. :)
 
Top