Ok här kommer en uppdatering. Kommentarer
I det stora hela tycker jag att det känns bra.
Det blir ju en liten "lucka" i mitten. Då formuläret blir ett uppslag i boken.
Vad ska du göra med den där Lorem Ipsumtexten egentligen?
Jag tycker att det vore snyggare med mer linjering. Att element låg på ungefär samma linjer. Se till exempel vänsterkanten på Lorem Ipsumtexten och Utrustningsblockets vänsterkant. Eller bubblorna/parentesernsa efter färdigheterna, som sticker ut utanför kolumnen.
Jag tycker det är skitsnyggt, men Lorem ipsum står ut lite väl mycket. Just nu i alla fall, är det någonting väldigt viktigt som ska stå där så kanske det är motiverat.
Man, jag älskar den där cirkeln. Det är verkligen så mycket gammalt japan över det här formuläret! Tycker dock fortfarande egentligen att ipsum:et borde dras ner lite på höjden, typ i höjd med "Träfftabell" istället.
Alltså, det är stor skillnad på hur parentesgrejerna är placerade under "grundfärdigheter" och hur de är placerade under "Färdigheter". Det ser inkonsekvent och konstigt ut. Tycker jag.
Jag stör mig lite på att linjerna inte ligger jämnt på båda sidorna. Om du kollar t.ex. linjerna med färdigheter så är de inte på samma nivå som de som finns under ryggsäck.
Sen saknar jag längst upp vänstra sidan där man skriver i Spelare, Namn och så vidare. Även karama, ödsepoäng etc.
Edit: Ytterligare en sak, varför har Ryggsäck och Mål olika rubriknivåer? De bör ha samma nivå.
Linjerna känns inte raka för mig. De känns obalanserade. Ta fram en linjal (eller någon annan rak yta) och lägg vid linjerna från ena sidan till den andra så ser du att de inte är på samma nivå. Då vore det riktigt enhetligt för mig.
Fast... Grundfärdigheternas () ligger längre ut i sin kolumn (som definieras av bredden på linjerna under fördelar/nackdelar) än vad färdigheternas () gör på sin...
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.