M Mortama Veteran Joined 21 Oct 2019 Messages 20 15 Sep 2023 #1 Rensar lite i min hylla och tänkte sälja av min kopia av Dishonored av Modiphius. Boken är i nyskick och har bara öppnats en handfull av gånger. Kan mest troligt skicka med PDF också om så önskas. Prisförslag: 200kr + frakt (eller avhämtning i Linköping)
Rensar lite i min hylla och tänkte sälja av min kopia av Dishonored av Modiphius. Boken är i nyskick och har bara öppnats en handfull av gånger. Kan mest troligt skicka med PDF också om så önskas. Prisförslag: 200kr + frakt (eller avhämtning i Linköping)
M Mortama Veteran Joined 21 Oct 2019 Messages 20 15 Sep 2023 #3 Majk said: Jag tar den, behöver skickas Click to expand... Tyvärr blev den tingad via PM. Om det inte skulle lösa sig så är den din. I så fall hör jag av mig.
Majk said: Jag tar den, behöver skickas Click to expand... Tyvärr blev den tingad via PM. Om det inte skulle lösa sig så är den din. I så fall hör jag av mig.
michael geschtonkenflapped Joined 29 Aug 2008 Messages 292 Location Stockholm 15 Sep 2023 #4 Sorry Majk