Nekromanti Disciples of Shagul – nu level 3!

Doomhamster

Swordsman
Joined
4 Feb 2011
Messages
480
Location
Linköping
Men så oerhört praktiskt, och jag som just aktiverat mitt konto igen. Har förstås bara lowbies på SWC, men ju fler av dom man levlar, ju fortare går väl gillet upp?
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Japp det är korrekt. Ju fler som gör saker när de är med i gillet desto fortare levlar gillet.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,867
Location
Stockholm
TheSod said:
Men så oerhört praktiskt, och jag som just aktiverat mitt konto igen. Har förstås bara lowbies på SWC, men ju fler av dom man levlar, ju fortare går väl gillet upp?
<div>Jajamen. </div> <div>
</div> <div>Vill du gå med är det bara att hålla koll på om Gordia, Fathertoon, Eveleen, Nathalee, Mondrahk eller Mathalis är inne och whispra (som det heter på svenska) en förfrågan. </div>
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Dante said:
<div>Vill du gå med är det bara att hålla koll på om Gordia, Fathertoon, Eveleen, Nathalee, Mondrahk eller Mathalis är inne och whispra (som det heter på svenska) en förfrågan.</div>
Du glömde Gizziks Dante ;-) Skämt osido du kan alltid göra en /who Disciples of Shagul ingame för att se vilka som är på för att kunna ställa en fråga om vem som är inne och kan adda dig.

Jag kommer i alla fall vara på den närmsta framtiden med Eveleen eller Gizziks i första hand men även Fathertoon och Gordia kommer få lite speltid om någon vecka.
 

Simon

Swashbuckler
Joined
10 Oct 2000
Messages
2,602
Location
Malmö/Stockholm
G4il1 said:
Skämt osido du kan alltid göra en /who Disciples of Shagul ingame för att se vilka som är på för att kunna ställa en fråga om vem som är inne och kan adda dig.
Eller bara "/who shagul" för den delen. Brukar jag göra när jag vill ha en invite till en ny alt.
 
Top