Dinoblast forumspeltest

Drar motståndarens 2 lyckade inte ner mina 3 till endast 1 lyckat?
Om du väljer skada så är det troligen att det blir så, såvida han inte väljer Withdraw, eller att göra motskada på dig.
Men om du väljer Knockout så finns det just nu inget sätt för motståndaren att förhindra detta (lite därför den effekten kostar 3).

(Möjligen att det ska vara svårare för försvararen att minska skada (kosta 2 istället för 1) så att närstrid går snabbare för utöver detta kan rustning minska skada ännu mer (men i detta fall har han ingen rustning). Just närstrid är inte så vältestat.)

(Ett alternativ skulle vara att man alltid väljer från samma lista och att man själv får avgöra hur mycket stryk man tar eller ger, skulle göra det snabbare och farligare 🤔)
 
Last edited:
Taromwa sliter i managern Towos arm. "Det är något där ute." Luften dallrar över den steniga marken där den inte täcks av bladen från djungelns träd. Pojken höjer en arm för att skugga ögonen medan han kisar bort mot trädgränsen. Förhoppningsfullt.

Om Towo inte följer med (stor chans) så tänker Taromwa gå tillbaka till dit han senast såg sitt riddjur Amar.
 
Back
Top