Nekromanti Din röst behövs!

Ögat

Hero
Joined
24 May 2000
Messages
1,127
Location
Stad OCH land
Vad kan vara roligare än att tycka saker på internet? Ingenting! Därför erbjuder vi på boningen nu det odelade nöjet att tycka och rösta om vad som varit exceptionellt bra under det gångna året.

Gör det genom länken här.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,380
Olav said:
Vad kan vara roligare än att tycka saker på internet? Ingenting!
Det mest sanna någon har skrivit någonsin.
 

Ögat

Hero
Joined
24 May 2000
Messages
1,127
Location
Stad OCH land
Rösta fram årets bästa spel!

För andra året i rad delar vi ut guldgnomen för att belöna fjolårets bästa spel, bästa konstruktörer, illustratörer och skribenter.

I skrivandes stund har rollspel.nu nästan 7000 medlemmar. Och för att vara diplomatisk kan man väl säga: det är något färre som har röstat.

Så ge en minut av ditt liv för att uppmärksamma någon som gjort något riktigt bra under fjolåret.

Du röstar här !

Tack på förhand.
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,909
Re: Rösta fram årets bästa spel!

Olav said:
För andra året i rad delar vi ut guldgnomen för att belöna fjolårets bästa spel, bästa konstruktörer, illustratörer och skribenter.

I skrivandes stund har rollspel.nu nästan 7000 medlemmar. Och för att vara diplomatisk kan man väl säga: det är något färre som har röstat.

Så ge en minut av ditt liv för att uppmärksamma någon som gjort något riktigt bra under fjolåret.

Du röstar här !

Tack på förhand.
Gjort!
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,906
Location
Nordnordost
Re: Rösta fram årets bästa spel!

Jag har för dålig koll på de som är nominerade för att kunna ge någon sorts rättvis röst.
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,273
Location
Örebro
Re: Rösta fram årets bästa spel!

wilper said:
Jag har för dålig koll på de som är nominerade för att kunna ge någon sorts rättvis röst.
Hur konstigt det än verkar så är det inte mitt fel! XD
 

Jocke

Bäst i rollspel
Joined
19 May 2000
Messages
4,032
Location
Sthlm
Re: Rösta fram årets bästa spel!

Tycker man inte att de nominerade är värda något pris utan att någon annan, som tex tusenmilbort, är värd att vinna så finns det "annat" alternativ att välja på varje kategori.
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,909
Re: Rösta fram årets bästa spel!

Jocke Kofot said:
Tycker man inte att de nominerade är värda något pris utan att någon annan, som tex tusenmilbort, är värd att vinna så finns det "annat" alternativ att välja på varje kategori.
Exakt, det gjorde jag!
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Re: Rösta fram årets bästa spel!

Jocke Kofot said:
Tycker man inte att de nominerade är värda något pris utan att någon annan, som tex tusenmilbort, är värd att vinna så finns det "annat" alternativ att välja på varje kategori.
"Annat" användes flitigt. :gremsmile:
 

KostaFriaLigan

Warrior
Joined
26 May 2008
Messages
236
Location
Stockholm
Re: Nu är det avgjort

Ascoolt säger jag (som är jävig :gremwink: )

Grattis till Tove Gillbring som årets kommunikatör! Välförtjänt!
 
Top