Nekromanti Din kontrollpanel

DAKRilla

Hero
Joined
12 Mar 2002
Messages
1,283
När jag inte är inloggad och trycker på länken "Din kontrollpanel" på www.rollspel-nu-sidan så hamnar jag hos inloggningsformuläret trots att jag valt att logga in automatiskt. Det är ju logiskt eftersom Kontrollpanelen och innlogningsformuläret har samma URL och eftersom man kommer till inloggningen om man inte är inloggad medan man kommer till kontrollpanelen om man är det (om jag förstått det rätt) men skulle det inte kunna gå att fixa att det är någon sorts speciell länk för "Din kontrollpanel" så att man verkligen kommer till Kontrollpanelen? Eller nå (ver ju inte exakt hur allt det där fungerar...)?
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Öhm. Vart hittar du den där länken? Jag hittar inte 'Din kontrollpanel' när jag är urloggad.

Själv har jag automatisk inloggning och jag kommer till Huvudsidan när jag loggas in. Är jag inte inloggad, typ om jag öppnar wrnu med en annan browser eller om jag varit inloggad i skolan så hamnar jag i loginprotokollet iallafall ibland. Men det är isf direkt, alltså när jag skriver in www.rollspel.nu, och jag tror det har med sessioner att göra.

Så, uhm, ändra vilken sida du ska till när du loggas in automatisk och sen skriv in www.rollspel.nu så tror jag det ska funka.
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,594
Har samma grej ibland själv. Det är cachen som spökar. Bara uppdatera sidan så kommer du rätt, alternativt gör som jag gör på de maskiner som jag har kontroll över: stäng av all cache.
 
Top