Nekromanti Diamantäpplet som PDF

Den Gamle

Veteran
Joined
20 Apr 2014
Messages
89
Ett av extramålen under crowdfundingen av Eon 4 var att äventyret Diamantäpplet skulle släppas som PDF till alla. Själv så deltog jag inte i crowdfundingen, utan har införskaffat Eon 4 senare.

Så jag undrar nu om äventyret redan har släppts, fast bara till alla backers? Eller är tanken att alla ska få tillgång till äventyret? Och i så fall, när kan det tänkas hända? :)
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,198
Location
Göteborg
En sak jag inte visste under Eon-crowdfundern var att jag skulle bli far inom ett år! Såklart det största som hänt mig, men baksidan är att det har blivit mindre tid till både spelande och spelskapande.

Diamantäpplet är ännu inte konverterat, men det ska bli. Ursäkta dröjsmålet.

/ Anton, Helmgast
 

Den Gamle

Veteran
Joined
20 Apr 2014
Messages
89
Då undrar jag bara om det är tanken att alla ska få tillgång till äventyret, eller det är bara för alla backers? För det blev jag inte helt klok på av beskrivningen av extramålet på IndieGoGo. :wink:
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,198
Location
Göteborg
Alla ska få tillgång till Diamantäpplet!

Hursomhelst är det jättebra att ni skriver på forumet och efterfrågar material, det gör oss påminda om att det vi gör uppskattas. Idag har jag korrat spökkapitlet till Ödesväven, riktigt bra grejer som Dan och Petter fixat ihop!
 

Den Gamle

Veteran
Joined
20 Apr 2014
Messages
89
Tänkte bara höra hur det ser ut med Diamantäpplet. Det sades i en annan tråd att det skulle släppas innan jul. Blir det så, eller får vi vänta ett tag till? :)

I den tråden sades även att Katres gåtor och Av blod komna skulle konverteras. Är det tanken att de också ska släppas som gratis-PDFer? Och när kan det tänkas att de släpps i så fall?
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,198
Location
Göteborg
Jag blev precis klar och har mailat pdf:en till Niklas (Kaigon) som ska lägga upp på hemsidan idag eller imorgon. Så vi hann med julsläpp! Ibland funkar deadlinemålsättningen!

Katres gåtor och Av blod komna kommer konverteras, men hur de ska släppas är ännu inte bestämt. Återkommer om det efter nyår.

Hoppas ni gillar nya Diamantäpplet!
 

Koftan

Veteran
Joined
20 Dec 2014
Messages
26
Jag upptäckte att det bara är jag av de jag brukar spela rollspel med nu för tiden som har spelat sylfens vrede. Detta fick mig att bestämma mig för att spelleda kampanjen. Sitter och planerar lite och undrar hur det kommer bli med de nästkommande delarna efter diamantäpplet? Har tillgång till de gamla böckerna men då det inte finns exempel på vissa saker som kan komma att dyka upp i kampanjen vore det kul att ha lite info så att spelupplevelsen kan bli så bra som möjligt för min spelgrupp :)
 
Top