Nekromanti Detaljarbete...

Mr Pickadulver

Veteran
Joined
1 Jul 2001
Messages
19
Location
Sverige, Göteborg, Haga
Jag har en rollperson som nu vill göra detalj arbeten på sina pistoler. Men jag kommer inte på något ball. Så om någon har några idéer lyssnar jag gärna. OBS!!! han är ingen hallick så inga juveler eller sånt skit, nått som skulle se coolt ut på riktigt.
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,422
Gör hela psitolen genomskinlig. Som en vattenpistol ungefär. Det skulle vara redigt coolt. Eller så sätter man på ett kikarsikte så blir den automatiskt cool! /images/icons/wink.gif
 

Belzambix

Warrior
Joined
26 May 2001
Messages
240
Location
Alingsås
jaaa... göra en pistol i plexiglas och sen spreja hela pistolen svart så den ser ut som en vanlig... =))
 

smaffy

Hero
Joined
24 Jun 2000
Messages
950
genomskildig! det är det helt klart tuffaste hittills..

annars är det faktiskt ganska tufft med antisociala grejer. själva pistolen behöver ju inte se bra ut, om man plockar bort precis allt som är onödigt, tejpar massa isoleringstejp överallt så att man kan hålla i den och sedan stoppar på en laser på den så ser den nog maxat bra ut..

..man kan oxå rippa bort allt onödigt på kroppen, stoppa dit nya antisociala grejer och så uppnår man samma sak.. =)
 

ZerXes

Veteran
Joined
17 Oct 2001
Messages
96
Location
Strömstad
...ELLER så kan man vira in den i julgransljus som man kopplar till en sän där liten energi krets-pryl(jag kommer inte ihåg vad dom heter och jag orkar inte hämta N2 boken och kolla), och så monterar du på en mugghållare som man kan ha ölen i plus en lite kylanläggning för att hålla den kall och sen förstorar du patronkanalen lite och trycker in ett par 15mmAMR i alltihop sen har du den ultimata party pajaren!!
 
Top