Nekromanti Det utlovade husregler-dokumentet

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
Jag kom att tänka på att jag hade lovat er att publicera det här dokumentet för en vecka sedan. Som vanligt glömde jag bort det, men som tur var påmindes jag av en recent tråd här på forumet.

Japp, här är det i alla fall [bifogad] till alla som bryr sig. Det enda som inte finns med är Krilles Klurigheter, eftersom att han en gång sade att det som finns på Foxtail ska vara unikt. En hänvisning dit finns dock.

Om det finns någon husregel som du tycker är "stulen" eller dylikt, skicka mig ett privat meddelande här eller ett mail (plutonium@thunderdome.zzn.com) så tar jag genast bort den (eller skriver dit ditt namn under den, om du vill). Du kan också meddela mig om du tycker att jag bara ska sätta dit ditt namn om du tycker att du inte har fått något "cred" för något. Don't want to step on any toes eller brake any copyrightlaws, liksom :gremcrazy:.

Om det finns någon husregel som du tycker suger, saknas eller behöver korrigering så meddela mig gärna så jag kan fixa detta.

Ett stort tack går till alla här på forumet och alla IRL som har hjälpt till med färdigställandet av detta dokument, I couldn't have made it without you. (tja, mer än 75 % kommer ju härifrån forumet så det är egentligen ni som har gjort dokumentet)
Observera dessutom att jag inte har gjort detta för att få uppmärksamhet eller nåt sånt hädiskt, utan enbart för att samla allt bra på ett ställe, till alla som inte kontinuerligt läser forumet. (ja, detta dokument ska upp på hemsidan när nu den kommer ut, om den kommer ut)

(till Drakvrede: Jag vet att jag är en regelbög, du behöver inte påpeka detta :gremwink:)
 

Bunny

Crazy like a fool
Joined
15 Oct 2002
Messages
2,952
Location
Knivsta
Wow, det finns visst andra som är uppe tidigt på morgonen, lovar att läsa dina husregler innan lunch och komma med en massa åsikter om sådana finns :gremsmile:
 

Zadrith

Hero
Joined
14 Feb 2002
Messages
1,230
Location
Tranås
Jag lyckas int öppna filen. Får veta att den är trasig eller att jag har fel behörighet när jag försöker :gremfrown:
 

Vindhand

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,253
Location
Stockholm
Spara som: rtf (nt)

eller html, eller pdf, eller vad som helst som inte kräver massa äckliga MS-saker...
 

Selitus

Veteran
Joined
7 Nov 2002
Messages
1
Tips: byt namn på filen, ändra filändelsen från .doc till .txt och texten gå att läsa
 

Zadrith

Hero
Joined
14 Feb 2002
Messages
1,230
Location
Tranås
Du har rätt i att det fungerar då, men det blir så tråkigt att läsa det i det formatet att jag helt enkelt väljer att låta bli tills han eventuellt lägger ut det i ett annat format.
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Online?

"Japp, här är det i alla fall till alla som bryr sig. Det enda som inte finns med är Krilles Klurigheter, eftersom att han en gång sade att det som finns på Foxtail ska vara unikt. En hänvisning dit finns dock."

Och det tackar vi för, både för hänvisningen och för respekten.

Har du ett hem för den där den kan synas lättare, eller måste man vara här på forumet för att se den? Om du inte har en webbsida att publicera den på så ställer jag gärna upp och hostar, eller så kan du ju försöka med Mäster Johans Boning - det var allt för länge sedan den uppdaterades.
 

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
Re: Online! :)

"Om du inte har en webbsida att publicera den på så ställer jag gärna upp och hostar"...

Jag är hedrad över ditt erbjudande! Du får mer än gärna hosta den! Vår hemsida lär ju aldrig komma upp, och om den gör det så funkar bara skolservern 50 % av tiden ändå, så man kan lugnt påstå att den inte finns någon annanstans heller (såvitt jag vet i alla fall). Tackar ödmjukast! Det kom som en positiv överraskning! :gremsmile:

Är det möjligt att uppdatera den om den ligger på Foxtail förresten...?

Jag försökte förresten bifoga en fil i .rtf, men min uppkoppling jävlas med mig så jag kan inte :gremfrown:. Har försökt minst 15 gånger nu. Förlåt. Hoppas någon annan vänlig själ kan göra det? :gremwink:
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Re: Online! :)

"Jag är hedrad över ditt erbjudande! Du får mer än gärna hosta den!"

Då lägger jag upp den i nästa uppdatering.

"Är det möjligt att uppdatera den om den ligger på Foxtail förresten...?"

Inte i nuläget, men kanske i framtiden.
 

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
Re: Online! :)

"Då lägger jag upp den i nästa uppdatering."

Tack så mycket! :gremsmile: Mycket hyggligt av dig!

"Inte i nuläget, men kanske i framtiden."

Ah, das spielen nicht så stor roll ändå :gremcrazy:, jag är bara glad att du vill hosta den :gremgrin:.
 

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
I .rtf-format här

Jag har nu, när min uppkoppling är lite snällare mot mig, bifogat samma fil fast i .rtf. Jag hoppas att den går att läsa nu.

Dessutom så har jag belastat forumet med 600 kb varav hälften är onödigt - så det gör inget om ni (valfri moderator) tar bort den första filen (.doc), jag har själv försökt utan resultat...
 
Top