Nekromanti Det svultna svinet, Stor uppdatering!!

Joined
2 Mar 2001
Messages
122
Location
Sverige, Stockholm
Så var det dags!
Nu kan jag stolt meddela att en stor uppdatering har ägt rum på Det svultna svinet. Flera mindre grafiska ändringar men det viktigaste av allt. Flera nya moduler finns för nedladdnigng.

Detta är vad som nu finns tillgängligt:
- Arketyper, vår egna samling med arketyper för underlätta för SL i de stunder då snabbtänktheten tryter.
- Tomtar, en helt ny ras finns nu tillgänglig. Detta är en grundmodul och fler skall dyka upp med djupare insikter i tomtarnas liv.
- Äventyr, vi har valt att ta bort ett av våra äventyr och istället visa alla de som är på gång. Dessa är dock inte så högt prioriterade just nu.

Vi hoppas att ni alla tar er en titt på ändringarna. Säg gärna vad ni tycker, bra eller dåligt (bara det att vi struntar fullkomligt i den dåliga kritik vi får /images/icons/laugh.gif). Vi finns både här på forumet, självklart och på våra mailadresser.

Ha en trevlig vistelse gott folk och titta gärna igenom nyheterna på rollspel.nu där vi meddelar om våra uppdateringar.
 

Runde Rolf

Swordsman
Joined
9 Feb 2001
Messages
483
Location
Stockholm, Sverige
Är rollspelare töntar?

Nej jag menar inte att starta en OT diskussion. Annledningen till att jag skriver är att ännu en sak har kommit upp på Det svultna svinet som inte nämns i Sebastians inlägg.
En sida där vi på DSS kommer att lägga upp artiklar där vi diskuterar och resonerar om olika rollspelsrelaterade ämnen. Den enda artikel som finns nu är just; Är alla rollspelare töntar?

Det skulle vara roligt om ni läste den och sa vad ni tyckte. (Fast i mail eller på rollspelsforumet eftersom det blir lite väl mycket OT annars)/images/icons/wink.gif
 
Top