Nekromanti Det svultna svinet 2.0

Runde Rolf

Swordsman
Joined
9 Feb 2001
Messages
483
Location
Stockholm, Sverige
Jaha så var det äntligen dags.
Efter nästan ett års frånvaro så är Det svultna svinet, världens första inoficiella och renodlade DoD6 sida tillbaka. Många nya här på forumet känner kanske inte igen namnet men det är lite skit samma. Vi var med från början och kommer nog haka på till slutet vare sig ni vill det eller inte.
Vi har inte lagt upp något nytt material ännu eftersom det behöver rättas osv. men sidan ser iaf ny ut och kommer inom loppet av några dagar att fixas till ytterligare så att en hel del försvinner och en hel del läggs till. Det skulle vara snällt av er att kolla in på sidan redan nu och säga vad ni tycker eftersom det är lättast att göra ändringar nu i början än när vi har hunnit vänja oss.

Det var allt för tillfället men var säkra på att jag återkommer snart med mer.
 

Legioth

Swordsman
Joined
26 Apr 2001
Messages
666
Location
Esbo, Finland
Snyggt!

Mycket snygg måste jag säga, även om den ser lite konstig ut i 800*600.

Och nu till "kritiken":
I monster-mix rutorna kommer en skum ruta mellan Naturliga vapen och Färdigheter och Förmågor, och bakgrundsbliden ser lite skum ut i hörnen, men det är väl buggar som kommer att fixas så fort någon upptäcker det :)
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,471
Location
Stockholm
Kul. Välkommen tillbaks

En: jag får scrollbars på mitten dokumentet, kan bero på att jag sitter på Mac. /M
 

Runde Rolf

Swordsman
Joined
9 Feb 2001
Messages
483
Location
Stockholm, Sverige
Till Magnus och Legioth

Ja scrollbars finns på sidan och det ser lite konstigt ut. Ska tittas till. I 800*600 ser sidan rätt konstig ut vill jag minnas men det är tyvär inte så mycket jag kan göra nått åt.

Monster-mix kan se lite konstig ut men vi har väntat med att ändra där eftersom mycket kommer försvinna och komma till bland varelser.
 

Bortak

Veteran
Joined
20 May 2002
Messages
1
Najs!

Det svultna svinnet är verkligen snyggt....och jag hoppas det bara blir snyggare och snyggare!

Jag vet att ni håller på att utvekla monster-mixen lite men den blir nog snyggare än vad den är nu får vi hoppas på!

Er sida är helt enkel NAJS! För utom när man ser den i 800^600
 
Top