Nekromanti Det svultna svinet är tillbaka... för 3:e ggn

Runde Rolf

Swordsman
Joined
9 Feb 2001
Messages
483
Location
Stockholm, Sverige
Hej alla forumister, hoppas att ni har haft en lika härlig sommar som jag. En del av er (era "nicks" då) känner jag igen sen tidigare och en del av er är väl mer eller mindre nya. Jag har själv inte varit verksam här på forumet på flera månader så känner ni inte igen mig så strunta i det bara. Annledningen till att jag nu återuppstår från det döda är att min och Sebastian Ramns hemsida, Det svultna svinet, tillägnad DoD v6 har varit nere ett tag. Jag vill inte skylla på någon men lite pajkastning på chello skulle inte sitta fel. I vilket fall så är den nu tillbaka (igen) och kommer förhoppningsvis att stanna där ett tag. Ingenting är nytt och inget är ändrat sen tidigare så ni som redan har besökt oss sen den senaste uppdateringen i juni eller liknande har inget nytt att hämta, det är samma material, stavfel och sär skrivningar /images/icons/wink.gif. Ni andra får gärna ta en titt och överösa oss med beröm, det ena förutsätter inte det andra. P.g.a. skola, en alldeles för aktiv kompiskrets och dataspelens förbannade dragningskraft så kommer det nog ta ett tag innan nytt material kommer men, MEN, det är på väg. Så lätt blir ni inte av med oss.

Till sist vill jag hälsa till de snälla herrarna Seter, Arvidos, Bergting, och ledarna för Röda Draken och Spelledare.com som jag inte hört av på länge plus att jag vill efterlysa den tidigare forumisten Jonix som gav sig ut på de sju haven och nu försvunnit helt och hållet.

Ha det bra!
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
Trevligt.

Det var inte en dag för sent som de tekniska problemen rättades till. Hoppas ni slipper dem i framtiden i vilket fall som helst så ar det kul att ni är uppe igen.
 
Joined
2 Mar 2001
Messages
122
Location
Sverige, Stockholm
Äventyrstävling!

Det verkar minsann som om den gamle värdshusvärden börjar bli lite gaggig!/images/icons/smile.gif

Han glömde att berätta att vi nu när sidan är uppe satt igång en ny tävling. Precis som förra året går nu äventyrstävlingen av stapeln. Ungefär samma regler och kriterier men ett annat pris. Nu kan ni ha chansen att vinna Snösaga!!

Så skicka in era äventyr till oss!
se mer information på sidan under Tävling!
 

Runde Rolf

Swordsman
Joined
9 Feb 2001
Messages
483
Location
Stockholm, Sverige
gaggig o gaggig...

I vilket fall så var det bra att du påminde mig. Jag vill bara passa på att säga att medans vi håller på och trixar med sidan nu så kan det dyka upp en del fel; filer som fattas eller gamla verisioner av sidor. Hittar ni liknande så får ni gärna meddela mig.
 
Top