Nekromanti Det kom ett paket idag...

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Efter att ha väntat i sex månader på leveransen så kom det idag ett tungt paket.

malifaux.jpg

Recension kommer så fort jag fått pyssla lite med grejorna :gremsmile:

Du ligger redan bra till för Bästa spelledare 2012!

Hur blev spelledande plötsligt en materialsport?

--

Spelar ni faktiskt Mailfaux, eller blir de rekvisita till Pathfinder?

Hade långt gångna planer på att kidnappa Vitulv och låsa in honom i en lämplig källare för att tvinga honom att GM;a åt en, men planen föll på att han under de omständigheterna skulle vara jävligt snål med XP…

wilper said:
Jag är mer fundersam på varför juryn bara tycks utgöras av en spelgrupp. :gremcrazy:

Vitulv said:
Recension kommer så fort jag fått pyssla lite med grejorna :gremsmile:
Det ser vi fram emot. Hoppas på fortsatt HeroQuest-närvaro i bilderna!

"Borde inte Seter fortfarande ha ett gött försprång i så fall, med tanke på hans platt-TV-grid?
... Fast det kanske inte funkar så bra i dessa OSG-tider?"

Elektroniska hjälpmedel antyder inte samma engagemang och hjärta. Och varje år Vitulv spelleder med byxorna på sig är det ett år han är solklar vinnare av årets spelledare-titeln.

Storuggla, aftonklänning får han ha dock

Hoppas på att du lägger ut mer bilder på spektaklen är mycket sugen på att se hur de ser ut.
Monterings bilder skulle också uppskattas.

Storuggla said:
Elektroniska hjälpmedel antyder inte samma engagemang och hjärta.
Nog för att jag själv föredrar traditionellt stuk framför elektroniskt och digitalt, men jag tror ärligt talat inte att man kan mäta engagemang och hjärta på det viset. :gremtongue:

Storuggla said:
"Borde inte Seter fortfarande ha ett gött försprång i så fall, med tanke på hans platt-TV-grid?
... Fast det kanske inte funkar så bra i dessa OSG-tider?"

Elektroniska hjälpmedel antyder inte samma engagemang och hjärta.

Jag vill åpåminna mig om att någon på forumethar beställt ett bord för massa pfeningar.

wilper said:

Det handlar om att vara beredd att offra sin egen välfärd för att ens spelare ska få uppleva det bästa tänkbara. Och ja, då kan rollspel vara en materialsport.

Vilket fetto som helst kan rita på en battlemat.

Vitulv said:
Det handlar om att vara beredd att offra sin egen välfärd för att ens spelare ska få uppleva det bästa tänkbara. Och ja, då kan rollspel vara en materialsport.

Vilket fetto som helst kan rita på en battlemat.

Så... För att ha en chans att slå dig ur brädet om titeln "Årets spelledare" måste jag göra en battlemat av skinnet från min egen rygg och rita med ett bläck gjort på mitt eget blod?

Eller köpa _fler_ sådana där pappershus?

Hmmm...

Back