Nekromanti -------------------------det hemliga formuläret...

G

Guest

Guest
ja kom på en liten ide som gör rollspelet lite mer spännande!!! en rollperson har två rollformulär... ett som han har själv och ett som sl har... på de som han har själv står de rustning, färdigheter, magier och sont och på "sls" formulär står det om vem som jagar honom... färdigheter... och annan hemlig info... jaja färdigheterna e där endåå så sl ska kunna slå men annan all annan hemlig info... men ja kommer inte på så mycke hemlig info.... de e de ja behöver hjälp me!!!/images/icons/woof.gif/images/icons/alien.gif/images/icons/oink.gif/images/icons/scream.gif
 
G

Guest

Guest
Re: öh, jenz...

ja lite... läste de första raderna så poppa iden ipp i skallen! e de typ exakt lika 8O/
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Ingen fara, jenzan...

Alltså, du kan nog vidareutveckla din idé bäst du vill, jag tror inte för ett ögonblick att ditt slutresultat skulle bli särskilt likt mitt, jag klurar ju på ett så speciellt rollspel att det aldrig skulle gå att översätta till ett spelsystem med bara ett rollformulär. Du verkar klura på ett nytt spelsystem för redan befintliga rollspel. Alltså skulle våra slutresultat skilja sig rätt så mycke åt.

Så klura på, du bara.

/Sing-Sing
 
Top