Nekromanti Det här är tråden där jag ska spelleda EON 2ed

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,539
Så, min andra EON tråd är inte egentligen rättvis nu är den? Visst, spelet läser fruktansvärt men det kanske är bättre när man spelar det (det vet jag att det inte är för jag har spelat en session men ändå). Och det här är vettig kritik, hur kan jag verkligen bedöma spelet innan jag har spelat OCH hållit i ett spel av det?

Och den här månaden hade Fenix med ett äventyr på 16 sidor till EON som faktiskt är ett riktigt bra scenario. Så låt oss göra det här ordentligt...



Måndagen den 6 Juli kl.18.00 kommer jag spelleda EON över Skype. Jag vill att DU ska vara med. Det enda du behöver för att vara med är en mikrofon och Skype. Har du en kopia av boken kan du få skapa din egen karaktär och om du inte har det kommer jag ha färdiggjorda karaktärer redo. Du vet att du vill spela det här med mig!

Jag väljer helt vem jag vill spela med och det är lika troligt att jag slumpar vem jag kommer spela med som att jag tar de som anmält sig först. Så vill du besöka Jargien och dö fruktansvärt är det här din chans! Anmäl dig genom att skriva här i tråden eller skicka ett PM till mig.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,539
Mundo;n99056 said:
Du vill lira det här med gamla Eon-regler alltså?
Jupp. 2ed som jag håller på att recensera. Jag ville använda ett bra scenario för att vara rättvis, dåliga scenarion finns till alla system. Och Skuggspel är faktiskt riktigt bra.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,539
Lukas;n99062 said:
Behöver man kunna reglerna för att få vara med och leka?
Absolut inte! Nästan bättre om vi har någon som inte kan dem alls för då kan jag se hur lätta de är för mig att förklara vid bordet (över Skype). Vill du vara med är en plats reserverad för dig :)
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,624
Location
Huddinge
God45;n99065 said:
Absolut inte! Nästan bättre om vi har någon som inte kan dem alls för då kan jag se hur lätta de är för mig att förklara vid bordet (över Skype). Vill du vara med är en plats reserverad för dig :)

Inte kan man tacka nej till chansen att få spela Eon :)
 
Top