Nekromanti Det blir en bra höst ändå...

Coffe_Kanon

Swordsman
Joined
10 Sep 2007
Messages
547
Location
Universums Nav
Det är ett tecken!

Jag har alltid varit fascinerad av lönnmördare och diverse hyrsvärd. Sen så kommer Hitman till svensk biograf den 23:e november. Jag fyller 20 år den 23:e november.

Plötsligt blev jag överdrivet skrockfull av detta tecken. Jag ska önska mig en Walther PPK med ljuddämpare i födelsedagspresent och kickstarta min lönnmördarkarriär! Muahhahahahaha!!

Men jag tänker INTE vara flintis som herr 47, lite originell måste man vara...
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,926
Location
Sandukar
Dagens stjärna går till Marco!
Vilken härlig nyhet!


Tack, tack. Dessutom har jag har från en källa att Eidos/IO kommer att announce:a "Hitman 5" så fort hajpen kring "Kane & Lynch" (ett spel jag måste ha - att blanda filmen HEAT med ett upplägg som känns igen från det superba, och mycket underskattade, Freedom Fighters, slår an en speciell sträng) har lättat. Lite kul är att K&L släpps den 20:e november, så det blir mycket kopplingar till IO Interactive den veckan. =)

Jag är glad över att den får svensk premiär - jag var väldigt nära att beställa biljetter till New York för att se den där annars, men jag gillar inte alls den störiga bio-kulturen i USA. Jag såg Bourne Ultimatum i NYC och blev störd av idioter, jag såg Knocked Up på Kodak Theater i Hollywood och blev störd av utvecklingsstörda ärkeidioter.

Det enda sättet är att bygga sig en egen biograf. För en åtta-tio personer. Det vore perfekt.
 
Top