Först och främst så måste jag säga att jag tycker att det är jättebra att Neo går ut så här för att få så mycket feedback som möjligt. Det tyder på att man bryr sig om vad sina kunder tycker, och det är bra
"Vad är det bästa med modulen?"
Det låter kanske lite fånigt och ytligt men jag tyckte faktiskt att teckningarna var det bästa i hela modulen. Kim Vässmar har gjort ett gediget och stundvis mycket snyggt arbete. Ett rejält uppköp från M&Vs streckgubbeliknande teckningar.
Annars har en del flummiga fånmonster tagits bort. T.ex. Limax och Melusinen.
Vissa monster som jag förut tyckte var fåniga är kvar (t.ex. Kuradi och Fagorus), men dom ser i alla fall inte lika omöjliga ut nu. Med dom nya teckningarna så kan jag nästan köpa dom
Initiativet att göra varientar på vissa monster (T.ex. Hyggelmonstrena och jättespindlarna som fått ett par olika avarter) tyckte jag var lyckat och roligt.
Gorgoner. Mycket mumsiga, intressant och lite udda. Välskrivna och potential för åtminstone en halv kampanj från bara det uppslaget i MiM. Bra jobbat.
Dessutom så håller dom sig på en nivå som gör att dom inte blir för übermäktiga. Ni har alltså lyckats undvika Doomtrooper Boosterpack-syndromet med Gorgonerna vilket är jättebra.
"Vad är det sämsta med modulen?"
Utöver att den bara handlar om monster (vilket i sig kanske inte är så där
fantastiskt intressant, så tycker jag att den håller bra klass.
Just det, jag tyckte om hyggelmonstrena mer när dom hade ormar på skallen i stället för skorpiongaddar, men det kanske bara är jag
/Naug, diggar hyggelmonster