Nekromanti Det är Unfair

Unfair

Hero
Joined
3 Jan 2009
Messages
1,107
Location
Göteborg
Hej, tjo. Unfair här. Brukar kallas Lallo när man träffar mig i person. Jag har hängt här till och från sedan 2009, men bara varit aktiv i perioder. Oftast mest aktiv på vår och höst kan jag säga så här i efterhand.

Jag bor för närvarande i Göteborg, är 19 år gammal och första egna lägenheten. Jag pluggar för närvarande på Chalmers, civilingenjör i Datateknik.

Spelar en del rollspel, inte så mycket som jag önskar men mer än inget i alla fall. Tycker fortfarande det är en av de bästa intressena man kan ha, lajvar även en del. Utöver det så gillar jag att spela brädspel och lite datorspel, samt en stor portion kortspel (mest MTG).

De tidigare åren så har jag försökt träffa flera forumiter i person, varit på DanCon de senaste 2 åren och hoppas kunna åka dit i vår igen, samt GothCon de senaste 3 åren, även om det blev mer Magic än rollspel på GothCon sist. Jag har träffat flera av er mer aktiva, även om jag är dålig på att komma ihåg namn och ansikten så gör jag mitt bästa, och jag tycker det är trevligt att träffa er.

Jag brukade gilla att vara med på varulvsspelen här på forumet en period, och kan fortfarande tänka mig att vara med någon gång nu och då. Men har haft det jobbigt när de spelen började bli riktigt stora med upp mot 1000 inlägg per runda, och gillade inte att ha en press på mig att behöva gå hem och över hundra inlägg på en kväll för att sedan börja spela och skriva.

Jag gillar att tala med folk och småprata, så även om jag inte skriver på forumet alltid så kollar jag ofta in här lite snabbt ett par gånger per vecka, kollar pm och säger hej i småpraten typ. Behöver du någon gång någon att chatta med eller tala med så är det bara att skriva till mig, jag uppskattar det.

Jag gillar forumet, det är en trygg och trevlig plats på internet där jag vågar prata med folk med lika intressen och vara mig själv.
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,724
Du Lallo! Även om du inte tokhänger här just nu får du inte glömma att fira 5-årsjubileet av att du reggade dig här, det är ju mindre än en månad bort! :gremlaugh:
 

Unfair

Hero
Joined
3 Jan 2009
Messages
1,107
Location
Göteborg
DeBracy said:
Du Lallo! Även om du inte tokhänger här just nu får du inte glömma att fira 5-årsjubileet av att du reggade dig här, det är ju mindre än en månad bort! :gremlaugh:
Hoho, coolt. Det hade jag helt missat! Det stämmer. Får fixa något kul. Har ju en månad på mig att planera det nu. :gremwink:
 
Top