Det ska bli kul att höra dina tankar om det. Visst har du aldrig spelat DYD? Jag vill minnas att vi har pratat om det på konvent men inte fått ihop något pass.Fick hem mitt ex idag. Ska bli intressant att läsa!
Det hoppas jag också! Hör av dig om du har några funderingar eller vill bolla tankar.Nu har jag läst det, nu hoppas jag bara att kunna övertyga min spelgrupp att köra det med mig
Tack så mycket! <3 Så roligt att höra.Fick mitt idag. Otroligt snyggt! Väntade mig att det skulle vara riktigt bra, men blev faktiskt förvånad över den höga kvalitén på både text och layout/ illustrationer. Kul!
Det vore skoj! <3Hoppas hinna titta in![]()
I övrigt kan ni save the date fredag 14 maj (d.v.s. nästa fredag). Då Nordsken och Lincon är inställt blir det konventshelg via nätet och då tänkte vi passa på att ha ett slags release-party där på kvällen.
Sådan tur då, att Den yttersta domen i mångt och mycket handlar om att bygga något nytt efter undergången. Tack, alla som kom förbi igår! Det var supertrevligt.Senast någon hade releaseparty för ett svenskt domedagsrollspel gick världen åt helvete efteråt…
Så roligt att höra! Mycket nöje!Har inte kommit mig för att beställa men såg precis ett ex på Alphaspel i Stockholm så det blev ett impulsköp. Ska bli spännande att läsa.