Den trolligaste videon i världen

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,514
Ingen författare jag har koll på men det är fint att han hittat en förnyad skrivglädje. För en känd kreatör kan jag tänka mig att det underlättar enormt att få jobba sådär i hemlighet, utan någon press utifrån.
 

Cybot

Mest spelbar
Joined
19 Oct 2001
Messages
4,320
Location
Helsingborg
Min inre Jante hytter med näven åt honom.
Han har ju inte ens, vad jag vet, ett kokainmissbruk som Stephen King as skylla på när han skriver så mycket.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,386
Hur är hans böcker?
Det är väldigt mycket world building och magisystem. Det är väldigt mycket för typerna som lär sig allt om magin i ett rollspel/tv-spel och gillar Silmarillion. Samtidigt är de väldigt lättlästa språkmässigt. Så de är verkligen inte alls min grej, jag finner dem tråkiga och fokuserade på saker jag inte bryr mig om på bekostnad av saker jag gillar. Men de är välgjorda. Jag ser på dem som ett par riktigt bra tofflor. De kan vara superbra gjorda men de är fortfarande träskor.
 

Nässe

Myrmidon
Joined
3 Jan 2006
Messages
3,607
Location
Malmö
Det är väldigt mycket world building och magisystem. Det är väldigt mycket för typerna som lär sig allt om magin i ett rollspel/tv-spel och gillar Silmarillion. Samtidigt är de väldigt lättlästa språkmässigt. Så de är verkligen inte alls min grej, jag finner dem tråkiga och fokuserade på saker jag inte bryr mig om på bekostnad av saker jag gillar. Men de är välgjorda. Jag ser på dem som ett par riktigt bra tofflor. De kan vara superbra gjorda men de är fortfarande träskor.
Tack, då låter det inte som något för mig heller :)
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,386
What mina tofflor är inga träskor, de är gjorda av fårskinn.
I så fall kommer du från en civiliserad del av landet. Här nere är det här tofflor:

2C4BC973-4F58-4A5E-8F8B-5E4689D9B538.jpeg

Och ja, de suger lika mycket som de ser ut att göra.
 

Cybot

Mest spelbar
Joined
19 Oct 2001
Messages
4,320
Location
Helsingborg
Alltså. Trätofflor är fine om du ska göra något i trädgården. I skåne så är det dock skodonet-of-choice för personer som också äger jeansjacka och en Volvo 240 med tonade rutor.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,386
De är fantastiska, med sådana kan man sparka folk som är flera meter bort.
Det behöver inte ens vara med meningen! :p Sakerna flyger av fötterna då och då om man går normalt med dem. De är också aktivt ute efter att vricka fotlederna av en!
 

Paal

Imaginär fantast
Joined
10 Nov 2011
Messages
1,359
Det behöver inte ens vara med meningen! :p Sakerna flyger av fötterna då och då om man går normalt med dem. De är också aktivt ute efter att vricka fotlederna av en!
Jag är uppväxt på en gård på landet och då är trätofflor obligatoriska, helst med påspikad stålplatta där fram. Att lära sig springa i trätofflor på kullersten antingen härdar eller bryter en(s anklar)!
 
Top